ایرانشهر- بخشدار جالق در جلسه ستاد مدیریت بحران بخش جالق ضمن اشاره به اخطارهای جوی مبنی بر بارش ها و سیلاب بخش جالق را مستعد سیلابهای فصلی دانسته و خواستار تمهید امکانات و آماده باش نیروهای بحران وامدادی شد.

 بخشدار جالق خواستار تمهید امکانات و آماده باش نیروهای بحران وامدادی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالحکیم شاهمیری بخشدار بخش جالق،   اقدام ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر تروریست قلمداد کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نابخردی در دیپلماسی و سیاست خارجی ایالات متحده دانست و آن را به شدت محکوم کرد.

وی تبیین ریشه های سپاه پاسداران در اصول ۱۵۰ و ۱۵۱ قانون اساسی پرداخت واین اقدام مغایر با حقوق و کنوانسیون های بین المللی ترامپ را موجب همبستگی هر چه بیشتر ملت با سپاه و حاکمیت برشمردند و بر ارتباط علما، معتمدین شوراها و شورای اداری با سپاه پاسداران تاکید کرد.

بخشدار جالق در جلسه ستاد مدیریت بحران بخش جالق ضمن اشاره به اخطارهای جوی مبنی بر بارش ها وسیلاب بخش جالق را مستعد سیلابهای فصلی دانسته وخواستار تمهید امکانات و آماده باش نیروهای بحران وامدادی شد.

شاهمیری افزود: رودخانه های جالق، ناهوک و کلگان مهمترین نقاط سیلاب خیز در بخش جالق است که در مواقع بحران موجب قطع ارتباط بخش جالق با مرکزشهرستان و روستای کوپک به کوشکوک ناهوک و دهستان کلگان با مرکز بخش خواهد بود.

بخشدار جالق از ستاد بحران  و شوراها ودهیاری ها  خواستار تمهید مقدمات و ماشین آلات سنگین اداری اعم از شهرداری، راهداری، دهیاری ها و خودروهای سنگین شخصی شد.

شاهمیری گفت: مناطق عشایری در آسیب های سیل بسیار خاص می باشند و اطلاع رسانی و کمک توسط ستاد بحران، دهیاران و اداره امور عشایری امری ضروری است.

بخشدار بخش مرزی جالق ضمن اظهار همدردی با حادثه دیدگان سیل در استان های گلستان، فارس، لرستان و خوزستان خواستار جمع آوری کمک به آنان شد.

یعقوب ریگی شهردار و دبیر ستاد بحران شهر جالق، پیرو اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع رگبار باران، شدت بارش و سیلاب در استان  سیستان و بلوچستان گفت: تمامی ادارات و نهادهای این شهرستان بویژه اعضای شورای مدیریت بحران و شهرداری با توجه به اعلام هواشناسی در آمادگی کامل بسر می برند.

وی بر ضرورت آماده باش کامل نیروهای امدادی و نجاتی در روزهای آتی بمنظور مقابله با حوادث احتمالی تاکید و تصریح کرد: اطلاع رسانی در خصوص عدم اتراق شهروندان و مسافران در حاشیه رودخانه ها و مسیرهای سیل از ملزمات وظایف ستاد بحران است.

همچنین مدیران دستگاهای اجرایی در این جلسه ضمن اعلام آمادگی مسایل و برنامه های خود را در جهت مدیریت بحران احتمالی بیان کردند و با اظهار همبستگی با مردم گلستان، خوزستان، فارس، لرستان و فارس و دردناک بودن این  اتفاق و جمع آوری کمک توسط ائمه جمعه وعلما و ریش سفیدان، کمیته امداد جهت کمک به سیل زدگان اخیر شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.