در روز دوم از هفته بیست و پنجم لیگ برتر چهار بازی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی امروز سپاهان در اصفهان پذیرای استقلال است که نتیجه این دیدار می تواند در بالای جدول تاثیرگذار باشد.

دوئل قلعه‌نویی-شفر در پرده پنجم/ تراکتور در رشت به دنبال صدر جدول

به گزارش قدس آنلاین ، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز ۴ بازی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی امروز، سپاهان و استقلال در اصفهان به مصاف هم می‌روند. در دیگر بازی‌های امروز سپیدرود در خانه پذیرای تراکتورسازی است، پدیده میزبان نفت مسجد سلیمان است و پارس جنوبی در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود.

سپیدرود - تراکتورسازی
در رشت دو تیم سرخ پوش، قدیمی و پر هوادار کشور در حالی باید با هم دیدار کنند که یکی برای بقا می‌جنگد و دیگری یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل است. سپیدرود این روزها با نادر دست نشان امیدوار تر از گذشته برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند و تراکتورسازی با لیکنز خود را از همیشه به قهرمانی لیگ برتر نزدیک‌تر می‌بیند. در روزی که پرسپولیس بازی ندارد، تراکتورسازی با خیل ستاره‌هایش این شانس را دارد در صورت پیروزی مقابل سپیدرود قعر نشین موقتاً به صدر جدول صعود نماید.

پدیده - نفت مسجد سلیمان
تیم خوش ساختار و مشهدی پدیده بهترین فصل خود را با گل محمدی سپری می‌کند. آنها تا یکی دو هفته پیش در کورس قهرمانی حضور داشتند و در این هفته‌ها بسیار نزدیک به کسب سهمیه آسیا هستند.

اما لازمه ادامه این روند، پیروزی در این بازی خانگی مقابل تیم پایین جدولی نفت مسجد سلیمان است.

شاگردان گل محمدی این شانس را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی و توقف استقلال در اصفهان، یک پله در جدول صعود کنند و بیشتر به کسب سهمیه امیدوار باشند. به خصوص که شانس قهرمانی جام حذفی هم تا حدود زیادی بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان تقسیم شده است.

سپاهان - استقلال
یکی از حساس‌ترین «سپاهان-استقلال» های تاریخ را امروز شاهد هستیم. این پنجمین تقابل شفر و امیر قلعه نویی است. در چهار تقابل قبلی قلعه نویی ۳ و شفر یکبار پیروز شده‌اند. اما بهترین برد را شفر در همان یک پیروزی به دست آورده است.

سپاهان تنها شکست خانگی استقلال را در این فصل به آنها تحمیل کرده و دبل کردن آنها مقابل آبی پوشان به منزله نزدیک شدن طلایی پوشان به قهرمانی و دور شدن قطعی آبی پوشان از قهرمانی است.

استقلال با پیروزی مقابل الهلال شرایط روحی بسیار مناسبی پیدا کرده اما خستگی سفر به قطر و فاصله کم بازی بین الهلال و سپاهان، عامل نگرانی آبی پوشان است.

صنعت نفت - پارس جنوبی
کم اهمیت ترین بازی امروز، دیدار بین دو تیم صنعت نفت و پارس جنوبی جم است. پارس جنوبی با ۲۸ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته و یک تیم میان جدولی است که نه خطر سقوط تهدیدش می‌کند و نه شانسی برای کسب سهمیه آسیا دارد.

صنعت نفت با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و هنوز قدری خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند. صنعت نفت در صورت پیروزی در این بازی از رده دوازدهم بالاتر نخواهد آمد اما تاحدودی بابت بقا در لیگ برتر خیالش آسوده می‌شود. اما پارس جنوبی در صورت پیروزی این شانس را دارد که حتی تا رده ششم بالا برود.

برنامه بازی‌های روز دوم از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه ۲۳ فروردین ۹۸

* سپیدرود-تراکتورسازی - ساعت ۱۸؛ ورزشگاه سردار جنگل رشت
داور:
رضا مهدوی کمک‌ها: علی اکبر نوری – یوسف مغروری کمک داوران اضافی: علی صفایی – عبدالنبی پورخلف داور چهارم: محمدعلی پورمتقی ناظر: ابوطالب طاهریان

* پدیده-نفت مسجدسلیمان - ساعت ۱۷:۳۰؛ ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
داور:
رضا کرمانشاهی کمک‌ها: جلیل شعرانی – حسین مرادی کمک داوران اضافی: کمیل غلامی – حسین زمانی داور چهارم: عسگر محمدی ناظر: حسین خانبان

* سپاهان-استقلال - ساعت ۱۷:۴۵؛ ورزشگاه نقش جهان اصفهان
داور:
محمدحسین زاهدی فرد کمک‌ها: سعید علی نژادیان - علیرضا ایلدروم کمک داوران اضافی: مهدی سیدعلی – علی بای داور چهارم: علی میرزابیگی ناظر: یدالله جهانبازی

* صنعت نفت آبادان-پارس جنوبی جم - ساعت ۱۹؛ ورزشگاه تختی آبادان
داور:
وحید کاظمی کمک‌ها: حسن یوسفی – حسن انتظاری کمک داوران اضافی: روح الله شریفی – کیوان علی محمدی داور چهارم: محمد راهی ناظر: مسعود مرادی

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.