ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه مردم مشهد هم‌قدم با مردم سراسر کشور در محکومیت اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه و در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی و شهید مدافع حرم سید خداداد جعفری را تشییع می‌کنند.

راهپیمایی مردمی حمایت از سپاه در مشهد
به گزارش قدس آنلاین ، ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه مردم مشهد هم‌قدم با مردم سراسر کشور در محکومیت اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه و در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی و شهید مدافع حرم سید خداداد جعفری را تشییع می‌کنند.

این مراسم پس از خواندن نماز میت بر پیکر شهید مدافع حرم، سید خداداد جعفری با تکبیرگویی و سر دادن شعار «این‌همه قربانیان به خاطر مکتب است/ برای دفن شهدا مهدی بیا مهدی بیا» به سمت باب‌الجواد حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور نمازگزاران، مجاوران و زائران امام رئوف(ع) آغاز شد.

نمازگزاران مشهدی در مسیر رواق امام خمینی(ره) به سمت باب‌الجواد(ع) با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا طی مسیر کردند.

مسؤولان نیز همگام با مردم در راهپیمایی سراسری حمایت از سپاه حضور داشتند.

مردم مشهد که در این راهپیمایی پیکر مطهر شهید مدافع حرم را هم تشییع می‌کردند با شعارهایی از جمله «ارتشی، سپاهی دو لشکر الهی» و «سلام بر ارتشی، درود بر سپاهی» اتحاد بین نیروهای مسلح در داخل کشور را به رخ دنیا کشیدند.

پلاکاردهایی که بر آن‌ها نوشته شده بود «ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم» در دست اکثر مردم به چشم می‌خورد، شاید می‌خواهند بگویند ما پیرو همان رهبریم و تفرقه‌افکنی‌های آمریکا نمی‌تواند ما را از دشمن اصلی که شیطان بزرگ است منحرف کند.

فریاد «مرگ بر آمریکا» مردم مشهد از هر شعاری رساتر بود تا به جهانیان بفهمانند سپاه از ایران جدا نیست و مردم بزرگ‌ترین حامی این نیروی مقدس هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.