مردم شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، راهپیمایی کردند.

حمایت قاطع مردم شهرستان‌های خراسان رضوی از سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مردم شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، راهپیمایی کردند.

راهپیمایی باشکوه ضد آمریکایی به حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با حضور فعال اقشار مختلف مردم بردسکن اعم از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، آزادگان و بسیجیان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، روحانیون حوزه های علمیه و مبلغین و نیز دانش آموزان و فرهنگیان ، کشاورزان و خیل بانوان این شهرستان با شرکت فرماندار بردسکن، امام جمعه موقت، بخشداران و شهرداران این شهرستان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

راهپیمایی کنندگان در صفوف به هم فشرده مسیر صندوق وحدت این شهرستان را تا میدان صاحب الزمان(عج) و در مسیر خیابان قائم با شعارهای «سپاه ما دلاور است، پیرو خط رهبر است» و «ملت ایران همه سپاهی اند» و «مرگ بر آمریکا» نفرت و انزجار خود را از دولت ترامپ و آمریکای جهانخوار اعلام داشتند .

حضور فعال مردم در این مراسم موجی از عزت خدمتگزاران به نظام اسلامی را نشان داد و مشاهده شد، پاسداران انقلاب اسلامی یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و برای ملت ایران همچنان دوست داشتنی و عزیز می باشند.

در پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه سراسری این روز توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۶ بند قرائت شد که با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.

در این مراسم پرچم آمریکا در میان شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا به آتش کشیده شد و علی محبی، فرمانده سپاه بردسکن، با تقدیر از حضور حمایت های بی دریغ مردم، مدیران سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی در چند روز گذشته و نیز راهپیمایی امروز، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پشتوانه ملت غیور و همیشه در صحنه بیدی نیست که به این بادها بلرزد، لذا توان ما بیش از بیش خواهد شد و برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب همچون مثل دوران دفاع مقدس در عرصه خدمتگزاری لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

مردم خلیل آباد نیز در پس از اقامه نماز جمعه، مردم خلیل‌آباد هم‌قدم با مردم سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی، ضمن محکومیت اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، همدلی و انسجام خود را با سپاه پاسداران نشان دادند.

این مراسم پس از نماز جمعه با تجمع در مقابل مسجد جامع خلیل‌آباد و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» به سمت میدان مرکزی با حضور نمازگزاران و عموم مردم برگزار شد.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی و سر دادن شعارهای «سپاه قدرتمند پاسداران خار چشم دشمنان است»،«مرگ بر آمریکا»، «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و «سپاه ما ذلت نمی‌پذیرد»  انزجار خود را از این اقدام ننگین نشان داده و همدلی و انسجام ملت با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تصویر کشیدند.

گفتنی است، پس از اقامه نماز جمعه نمازگزاران سبزواری به همراه مردم ولایتمدار این شهرستان در واکنش به اقدام رئیس جمهوری امریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریست ها راهپیمایی کردند و ضمن محکوم‌ کردن این اقدام بار دیگر خشــم و نـفـرت و انـزجـار خـود را از آمریـکا اعلام کردند.

نمازگزاران شهرستان خوشاب نیز پس از اقامه نماز جمعه از مجل جایگاه نماز به سمت بانک صادرات راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهایی همانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، «سلیمانی می رزمد ترامپ می لرزد»، «ملت ما سپاهی است ترامپ روانی است»، «مجلس ما سپاهی ترامپ روانی» و «دولت ما سپاهی ترامپ روانی» سر دادند.

همچنین در شهرستان تایباد نیز مردم بعد از نماز جمعه و قبل از نماز اقامه عصر با شعارهای مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آمریکا وترامپ در محل مسجد جامع امام صادق(ع) حمایت خورا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وخشم انزجار خودرا از سران کاخ سفید اعلان داشتند.

دراین مراسم امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نیروهای نظامی وانتظامی، نماز گزاران جمعه وخانواده معظم شهداء حضورداشتند.

مرزبانان غیور هنگ سرخس نیز پس از اقامه وحدت بخش جمعه در راهپیمایی علیه اظهارات اخیر ترامپ شرکت کرده و با شعار «من هم پاسدارم» حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.