نماینده مردم مشهد و کلات گفت:در بررسی‌ها در می‌یابیم که این مشکلات می‌توانست به صورت ریشه‌ای حل و فصل و مدیریت شود، اما متاسفانه سوءمدیریت کار را به اینجا کشاند.

پژمانفر: مشکلات سیل می‌توانست به‌صورت ریشه‌ای حل شود/ سوءمدیریت کار را به اینجا کشاند

به گزارش گروه قدس آنلاین، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس، در ارزیابی خود نسبت به عملکرد ستاد مدیریت بحران در جریان سیل اخیر اظهار داشت: متاسفانه آن چیزی که در صحنه وجود نداشت، مدیریت بود.

وی با بیان اینکه کشور ما اساسا روی خط بحران قرار دارد، افزود: ما سالانه به طور میانگین حداقل ۲ حادثه بزرگ را پشت سر گذرانده‌ایم، بنابراین اینکه آقایان بگویند حوادثی چون سیل و زلزله غیرمنتظره بوده اصلا توجیه پذیر نیست.

پژمان فر با اشاره به عدم حضور به موقع مسئولین در سیل اخیر، گفت: متاسفانه در این حادثه مسئولانی چون استاندار که وظیفه این بحران را برعهده داشت در صحنه حضور پیدا نکرد و بعد با یک فضاسازی تلخ رسانه ای از کانادا پیام داد که فقط بنده در مرخصی نبوده ام بلکه بسیاری از مسئولان کشور در ایام تعطیلات و زمان سیل در مراکز اقامتی کشورهای اروپایی و امریکایی حضور داشتند.

نماینده مردم مشهد یادآور شد: بیان چنین نکاتی از سوی مسئولان این حس را به مردم می‌دهد که آنها مواقع بحرانی را در سفر سپری کنند.

وی عدم حضور به موقع مسئولان در جریان سیل اخیر، عدم پیش بینی اقدامات لازم و لایروبی نکردن رودخانه ها را از جمله علل وقوع مشکلات گسترده سیل استان های مختلف برشمرد و خاطر نشان کرد: در بررسی ها در می‌یابیم که این مشکلات می توانست به صورت ریشه ای حل و فصل و مدیریت شود اما متاسفانه سوءمدیریت کار را به اینجا کشاند.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.