در روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو بازی در تهران برگزار می‌شود، پرسپولیس میزبان سایپاست و پیکان هم از تیم ذوب آهن پذیرایی می‌کند.

پرسپولیس- سایپا؛ نبرد برانکو و دایی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در دو دیدار پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر دو بازی در تهران برگزار می‌شود. نگاهی به این دو بازی می‌اندازیم؛

پرسپولیس - سایپا؛ نبرد برانکو و دایی

سرخپوشان تهرانی پیش از این دیدار ۳ برد متوالی داشتند و در صدر جدول ایستاده اند. پرسپولیس روز شنبه و بعد از پیروزی خوب مقابل الاهلی عربستان به ایران بازگشته و بزرگترین مشکل این تیم خستگی ناشی از سفر و بازی در لیگ قهرمانان آسیاست در حالیکه سایپا به اندازه کافی استراحت داشته و با فراغ بال به مصاف پرسپولیس می‌رود. بازی رفت دو تیم هم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما حواشی زیادی داشت. حتی گل مساوی سایپا به شهادت برخی از کارشناسان داوری آفساید بود و به همین دلیل برانکو می‌گوید که هیچ وقت بازی راحتی برابر سایپا نداشته است.

تیم سایپا ۸ هفته است که نباخته و بر نوار مساوی و برد گام برمی‌دارد . سرخپوشان تهرانی اما می‌خواهند شاگردان دایی را با باخت آشنا کنند! برانکو و دایی هم شناخت خوبی از یکدیگر دارند. برانکو سال‌ها در تیم ملی سرمربی و استاد علی دایی بوده است.سرخپوشان در این مسابقه احمد نورالهی و شایان مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. محمد انصاری و حسین ماهینی هم که مدت‌هاست در کنار سرخپوشان نیستند با این حال قطعا پرسپولیس برای برد بازی خواهد کرد.

پیکان- ذوب آهن؛ تلاش برای بهتر شدن

شاگردان حسین فرکی دو باخت متوالی مقابل پرسپولیس و سایپا را متحمل شدند که البته بازی دوم مقابل سایپا معوقه بود. ذوب آهن هم سه برد متوالی داشت و یک توقف مقابل سپیدرود را داشت. بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید و اکنون دو تیم برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر تلاش می‌کنند. البته ذوب آهن با توجه به برد آسیایی و صدرنشینی در لیگ قهرمانان شرایط روحی مناسب‌تری دارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.