مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان از ورود ۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به این استان برای مقابله با سیل خبر داد.

ورود ۶۰ ماشین سنگین راهداری به خوزستان برای مقابله با سیل

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان، با اشاره به انسداد ۲۵ محور روستایی خوزستان و اعلام مسیرهای جایگزین برای این محورها، اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته و فروکش آب، تعدادی از این محورها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بازگشایی شده است.

وی از بازگشایی محور شوش به فکه خبر داد و با بیان این‌که تلاش می‌کنیم محور شوشتر به شعیبیه که تعداد قابل توجه ای روستا در این منطقه وجود دارند تا فردا بازگشایی شود، افزود: ارتباط محور شوش به سمت شوشتر نیز برقرار شده و با فروکش آب و ثابت شدن شرایط، تلاش خواهیم کرد وضعیت دیگر راه‌های استان را به حالت عادی باز گردانیم.

وی با اشاره به اعزام ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین از ۷  استان کشوربه خوزستان، گفت: تاکنون تعداد ۶۰ دستگاه وارد استان شده است.برنامه‌ریزی و اولویت بندی کارها و اعزام ماشین‌آلات با ستاد بحران استانداری است؛ یعنی براساس نیاز ستاد مدیریت بحران و نماینده وزیر راه و شهرسازی در استان، ماشین‌آلات به مناطق مورد نیاز اعزام می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان  با یادآوری این‌که هم‌اکنون در شهرستان اهواز حدود ۶۰دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه‌سنگین در حال فعالیت است، اظهار کرد: خوزستان حدود ۱۷ هزار کیلومتر جاده های اصلی، فرعی و روستایی دارد و وجود سیلاب وارد شده به استان و بارندگی‌های سنگین بود توانستیم تا کنون با تمهیدات انجام شده تمام محورها باز نگه‌داشته شوند و اگر محوری نیز به علت سیلاب مسدود شد، جاده های جایگزین برای محورهای دچار آبگرفتگی مشخص شوند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.