عزیزالله شمس گفت: از ۳ هزار کانتینر قطعات خودرویی که در این گمرک دپو شده بود، یکهزار کانتینر در گمرک باقی است که حداکثر تا ۲ یا ۳ هفته آینده ترخیص می‌شود.

ترخیص یکهزار کانتینر قطعات خودرو طی سه هفته آینده

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، عزیزالله شمس مدیرکل گمرک چابهار درمورد ترخیص یکهزار کانتینر قطعات خودروی باقی مانده در گمرک چابهار، اظهار داشت: در گمرک چابهار بیش از ۳ هزار کانتینر قطعات خودرو دپو شده بود که اواخر سال گذشته پس از اینکه هشدار لازم مبنی بر امکان متروکه شدن این کالاها را دادیم، ۲ هزار کانتینر ترخیص و به صنعت خودروسازی کشور تحویل شد.

مدیرکل گمرک چابهار افزود: قرار بود یکهزار کانتینر باقی مانده نیز طی فروردین ماه سال جاری ترخیص شود که به دلیل برخی مشکلات جزئی، ترخیص این کالاها حداکثر تا ۲ یا ۳ هفته آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلی در ترخیص قطعات خودرو وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه هم اکنون در فصل برداشت هندوانه در چابهار قرار داریم، کامیون‌های حمل و نقل در حال انتقال محصول هندوانه هستند و به همین دلیل، تنها مشکل پیش روی ترخیص باقیمانده قطعات خودرو، مربوط به حمل و نقل است.

شمس همچنین در مورد اینکه آیا کالای دیگری در گمرک چابهار دپو شده است یا خیر؟ گفت: در حال حاضر کالای دپو شده نداریم؛ چراکه طبق دستور رئیس کل گمرک به خصوص در مورد کالاهای اساسی همچون برنج و گوشت نباید هیچ گونه مشکلی در ترخیص این اقلام وجود داشته باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.