شهردار تایباد گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و سیل آسا در چند روز آینده، شهرداری تایباد به حالت آماده باش درآمد.

آماده باش برای مقابله با سیل
به گزارش قدس آنلاین، ایوب سیدالحسینی در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به تداوم بارندگی در این شهر و احتمال آب گرفتگی معابر همه مدیران، کارکنان شهرداری، واحدهای آتش ‌نشانی، خدمات شهری، ترافیکی و بخش خصوصی در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: به منظور پیشگیری از آبگرفتگی معابر در سطح شهر تایباد یک‌هزار و ۵۰۰ کیسه شنی آماده شده و در اختیار نیروهای امدادرسان در مناطق مختلف قرارگرفته است.

شهردار تایباد با تاکید بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص بارش های رگباری و پرحجم همراه با کاهش دمای هوا، گفت: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۵ و ۲۶ فروردین‌ماه در همه مناطق این استان پیش‌بینی بارش‌های شدید شده است.

وی عنوان کرد: با همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان تایباد برای جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر و معابر عمومی تمهیدات لازم انجام شده است.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، در خصوص احتمال آبگرفتگی معابر، جریان روان آب و در نواحی مستعد بروز سیلاب هشدار داده شده است.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.