مدیر هیات مدافعان حرم خراسان رضوی گفت: در پی وقوع سیل ویرانگر در مناطقی از کشور از جمله خوزستان حسب الامر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سردار سرلشگر قاسم سلیمانی، این هیات تصمیم به حضور در منطقه سیل‌زده جنوب برای خدمت‌رسانی به آسیب‌زدگان سیل‌زده کرد.

موکب هیات مدافعان حرم خراسان رضوی راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از روابط عمومی هیات مدافعان حرم خراسان رضوی، پاسدار علی اکبر یاری گفت: سیلابی که به سمت  خوزستان در حرکت بود، موجب از بین رفتن مزارع و کشت و زارهای هموطنان شد و به بسیاری از روستاها خسارات زیادی وارد کرد، بنابراین، برای کاهش خسارت و امدادرسانی به هموطنان راهی منطقه شدیم.

مدیر هیات مدافعان حرم خراسان رضوی به خدمات ارائه شده توسط هیات مدافعان حرم خراسان رضوی اشاره کرد و ادامه داد: با عنایت به برپائی جلسات با امام جمعه سوسنگرد و نیز ستاد بحران این شهر مقرر شد، روزانه ۱۰۰۰  لیتر بنزین خریداری و در اختیار رانندگان قایق‌های موتوری قرار گیرد تا به‌وسیله  آنها انتقال مردم به سرعت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بهداشت روزانه اقلام بهداشتی از قبیل تاید، صابون، ریکا، مایع دستشوئی، پوشک بچه به‌صورت بسته آماده و توسط نیروهای هیات در بین سیل زدگان توزیع می‌شود.

یاری اظهار کرد: کالاهای اساسی از قبیل آبگرمکن، البسه و کنسروجات از جمله کمک‌هایی است که توسط هیات مدافعان حرم خراسان رضوی مستقر در دشت آزادگان سوسنگردبه مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

مدیر هیات مدافعان حرم خراسان رضوی بیان کرد: این هیات کمک به هموطنان گرامی را وظیفه خود می‌داند و تا برگشت آرامش به خانواده‌های سیل‌زده در کنار آنان می‌ماند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.