دبیر انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران گفت: براساس استعلام‌های انجام شده اصلی ترین نیاز مناطق سیل زده آب است برهمین اساس توزیع آب‌های آشامیدنی همچنان در این مناطق ادامه دارد.

توزیع رایگان آب آشامیدنی در مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پیمان فروهر دبیر انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران با اعلام اینکه انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی از همان ساعات نخست بروز سیل در استان های مختلف کشور روند توزیع آب آشامیدنی را به مردم آغاز کرده است، اظهارداشت: براساس استعلام‌های انجام شده اصلی ترین نیاز مناطق سیل زده آب است بر همین اساس توزیع آب‌های آشامیدنی همچنان در این مناطق ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قرار شده بعد از اتمام توان تولیدکنندگان به توزیع رایگان آب آشامیدنی، محصولات با قیمت درب کارخانه در اختیار نهادهای دولتی و خیرین قرار گیرد، افزود: باید این نکته را متذکر شوم که متأسفانه در مواقع نیاز به فکر تولیدکنندگان آب معدنی می افتند اما در زمانی که باید به این تولیدکنندگان کمک شود خبری از حمایت نیست.

دبیر انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران اضافه کرد: در ۶ ماهه امسال مصرف آب آشامیدنی افزایش پیدا کرده و باید فکر اساسی برای قیمت تمام شده این محصولات کرد تا واحدهای تولیدی امکان فعالیت در بازار را داشته باشند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.