مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به همراه هیات همراه از مناطق سیل زده استان خوزستان بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت از مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، محمدحسین حسین زاده با حضور در شهر حمیدیه  از نزدیک در جریان چگونگی خسارت‌ها و روند امداد رسانی به مردم سیل زده، قرار گرفت.

وی در اشاره به دیگر برنامه های این سفر گفت: با هماهنگی مسئولین استانی شبکه توسعه اجتماعی رسالت، محل استقرار و فعالیت موکب های شبکه با عنوان موکب های رسالت آسمانی مشخص شد.

حسین زاده  با قدردانی از مشارکت اعضای شبکه توسعه اجتماعی رسالت  افزود: اولین محموله کمک های شبکه شامل ۳۴تن برنج، بالغ بر ۳۳۰۰بطری روغن مایع، ۹۵۰۰قوطی رب گوجه و ۶۲هزار و ۴۰۰بطری آب معدنی به انبار مرکزی موکب های رسالت آسمانی مستقر در اهواز تحویل شد.

به گفته مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت دومین محموله کمک های شبکه توسعه اجتماعی رسالت به هموطنان سیل زده در دو روز آینده تحویل این مناطق خواهد شد.

وی با بیان اینکه آسیب ها و خسارات وارده با  فروکش کردن سیل، خاتمه نمی یابد  و بیشتر نمود پیدا می کند، گفت: کمک ها و حضور شبکه توسعه اجتماعی رسالت نیز تدوام خواهد داشت و به تدریج نوع کمک ها نیز گسترده تر خواهد شد.

حسین زاده تاکید کرد: بانک قرض الحسنه رسالت به منظور فراهم نمودن  امکان مشارکت بیشتر کارکنان بانک و کلیه اعضای کانون های همیاری اجتماعی برای تهیه اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده،  اقدام به پرداخت وام بدون کارمزد با بازپرداخت ۱۰ ماهه کرده  است که تا سقف یک میلیون تومان این وام بدون تیاز به ضامن و اعتبارسنجی ارائه می شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: هموطنانی که قصد کمک بیش از یک میلیون تومان را دارند، می توانند تا سقف ۶۰میلیون تومان، به صورت ۱۰ماهه و مبتنی براعتبارسنجی از ین امکان استفاده کنند. 

وی اظهار داشت: مشتریان این بانک  برای استفاده از این امکان باید ابتدا بسته های اقلام ضروری  (مواد غذایی و بهداشتی) را از سامانه بازار اعضا (mbazar.org) به صورت اقساطی خریداری کرده و متناسب با آن از وام قرض الحسنه برخوردار شوند تا بتوانند بیشتر به یاری هموطنان در مناطق سیل زده بپردازند.

مشتریان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر از تسهیلات اختصاص یافته برای کمک به سیل زدگان به سایت بانک قرض الحسنه رسالت و لینک https://www.rqbank.ir/default.aspx?tabid=۶۷۵ مراجعه کرده و یا با مرکز امداد مشتریان به شماره ۰۲۱۴۷۴۷ تماس حاصل نمایند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.