مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده باش تمامی مناطق سطح شهر در پی بارش های پیش رو خبر داد.

آماده باش تمامی مناطق شهر در پی بارش های پیش‌رو

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا صحراگرد گفت: براساس پیش بینی اداره هواشناسی مبنی بر گسترش کامل سامانه ناپایدار و بارش زای جوی از روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه که موجب بارش‌های رگباری توام با رعد و برق در نواحی مستعد بارش تگرگ و باد شدید خواهد شد و احتمال بروز آبگرفتگی معابر خواهد شد، تمهیدات لازم از سوی شهرداری مشهد پیش‌بینی گردید و به تمامی مناطق و سازمان‌های بحران‌مدار شهرداری دستور داده شد ضمن آمادگی کامل، سپتینگ‌ها و پمپ‌های سطح منطقه را تست و کنترل نمایند.

وی افزود: همچنین از کلیه ظرفیت‌های موجود در سطح منطقه اعم از خودروهای پلیس ساختمان، پیمانکاران فنی و عمران، امکانات فضای سبز به منظور مقابله با هرگونه مشکلات احتمالی استفاده گردد.

صحراگرد تاکید کرد: تمامی موتور پمپ‌های سبک و سیار سطح منطقه به همراه خودرو و اپراتور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی مستقر گردند و همچنین کیسه‌های شن در سطح معابر منطقه استقرار یابند و در صورت نیاز کیسه‌های شن به شهروندان تحویل گردد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تاکید شده کانال‌های سطح شهر از هرگونه رسوبات و ضایعات بصورت مستمر و کنترل مداوم تا پایان بارندگی و پس از آن بررسی و پاکسازی شود.

منبع: شهرداری مشهد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.