فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف محموله سنگین پارچه قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال و دستگیری 2 متهم در مشهد خبر داد.

توقیف محموله 30میلیارد ریالی پارچه قاچاق در مشهد
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه خبری پلیس،   محمدکاظم تقوی، اظهار کرد: ‌ کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی  به سرنخ‌هایی از فعالیت غیرقانونی فردی در امر قاچاق و توزیع پارچه‌های خارجی در مشهد دست یافتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ابراز کرد: با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم صادر شد و  کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در تحقیقات بعدی پرونده دریافتند متهم موردنظر، پارچه‌های خارجی قاچاق را از استان‌های جنوبی کشور با جاسازی در زیر بار مجاز خودروهای سنگین به مشهد منتقل و به فروش می‌رساند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در این پرونده ، کارآگاهان پلیس آگاهی  با هماهنگی  مقام قضائی و در اقدامی غافلگیرانه ،متهم را در مبدأ ورودی شهر مشهد تحت تعقیب نامحسوس قراردادند و زمانی که او قصد تخلیه محموله بار قاچاق در یک‌خانه مسکونی داشت برای دستگیری‌اش وارد عمل شدند.

تقوی اذعان کرد: پلیس در این عملیات ضربتی با دستگیری متهم و یک نفر دیگر محل را بازرسی و  3 هزار و 422 طاقه پارچه خارجی قاچاق را کشف کرد.

فرمانده انتظامی  خراسان رضوی  با اشاره به اینکه برابر  اظهارنظر کارشناسی اولیه ارزش محموله کشف‌شده  30 میلیارد ریال برآورد شده، یادآور شد: 2متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.