فرماندار کلات با اشاره به اینکه در حال حاضر راه ارتباطی ۵۰ درصد روستاهای این شهرستان قطع است، گفت: به علت بارش شدید باران و ریزش کوه، محور کلات به درگز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ریزش کوه محور کلات به درگز را مسدود کرد/ راه ارتباطی ۵۰ درصد روستاها قطع است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ناصری اظهار کرد: بارش شدید باران که از عصر امروز در کلات آغازشده است، علاوه بر مسدود کردن و قطع ارتباط راه‌های مواصلاتی شهرستان، منجر به قطعی برق و گاز در برخی نقاط شهر نیز شده است.

فرماندار کلات با اشاره به جاری شدن سیلاب در داخل شهر کلات، افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی بالغ‌بر ۵۰ واحد مسکونی و تجاری در سطح شهر دچار آب‌گرفتگی شدند.

وی ابراز کرد: به دلیل سقوط تیرهای برق در بخشی از شهر، برق مشترکین قطع‌شده است.

ناصری با اشاره به تخریب اراضی کشاورزی در این شهرستان یادآور شد: به دلیل آسیب رسیدن به خطوط انتقال گاز، گاز برخی از مشترکین کلات قطع است.

وی با تأکید بر اساس گزارش‌های رسیده، راه ارتباطی بیش از ۵۰ درصد روستاهای این شهرستان به دلیل بارش باران و جاری شدن سیل تخریب و قطع‌شده است، بیان کرد: تاکنون ۴ دستگاه خودروی سواری، وانت و کامیونت طعمه سیل شدند.

فرماندار کلات بابیان اینکه گل‌ولای ناشی از جاری شدن سیل، بخش زیادی از شهر را فراگرفته است،   یادآور شد: اگرچه با توجه به شرایط فعلی، هنوز گزارش دقیقی از میزان خسارت واردشده در دست نداریم، اما خوشبختانه تاکنون تلفات جانی نداشتیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.