همدان- پیمان ترکمانه بابیان اینکه دو میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی استان همدان به مناطق سیل‌زده کشور ارسال‌شده است، گفت: این کمک‌ها تا ۱۱ فروردین‌ماه به مناطق سیل‌زده گلستان و از آن به بعد به لرستان ارسال شد.

ارسال بیش از دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی مردم همدان به مناطق سیل‌زده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان همدان، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان، در مورد جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی استان همدان به مناطق سیل‌زده گفت: تا ۲۴ فروردین‌ماه ۳۹۷ میلیون تومان کمک نقدی در استان همدان جمع‌آوری‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از یک میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان نیز کمک غیر نقدی در استان جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال‌شده است، افزود: در مجموع دو میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان همدان جمع‌آوری و به مناطق ارسال‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری‌ شده در قالب اقلام ضروری اولیه نظیر کنسرو، پتو، لباس و مواد اولیه خوراکی نظیر قند، شکر، روغن و غیره بوده است.

ترکمانه بابیان اینکه تا ۱۱ فروردین‌ماه کمک‌های جمع‌آوری‌شده به گلستان ارسال شد، گفت: از ۱۲ فروردین تاکنون کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری‌شده به استان لرستان ارسال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ارسال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده تا زمانی که بحران وجود داشته باشد ادامه دارد، بیان کرد: از خیرخواهی و کمک‌های بی‌دریغ همشهریان در کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده سپاسگزاریم اما مردم را تشویق می‌کنیم تا کمک‌های خود را در قالب کمک‌های نقدی اعطا کنند زیرا از زمانی که بازسازی واحدهای مسکونی شروع شود نیازمند کمک‌های نقدی خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.