همدان-جمشید محمدی گفت: حامیان نیکوکار سال گذشته ۲۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان به‌ حساب ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان همدان واریز کردند.

حامیان همدانی سال گذشته بیش از ۲۲ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان همدان جمشید محمدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در سال ۹۷، ۲۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان همدان واریز کرده‌اند، گفت: کمک‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با ۴۱ درصد رشد همراه بوده است که نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

محمدی با توضیح اینکه طرح اکرام ایـتام  باهدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازهای آن‌ها در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان آغازشده است، گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن‌ها در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: ایتام فرزندانی هستند که از نعمت پدر محروم شده‌اند و در حال حاضر ۱۹ هزار و ۴۶۷ حامی نیکوکار از ۳۷۶۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان همدان حمایت می‌کنند.

محمدی همچنین گفت: ۶۶۲۳ حامی نیز از ۳۰۱۱ فرزند محسنین، فرزندانی که بد سرپرست می‌باشند (فرزندان طلاق، فرزندانی که پدر و مادر دارای بیماری‌های صعب‌العلاج می‌باشند) حمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان میانگین کمک به هر یتیم را در ماه ۳۴۰ هزار تومان و سرانه کمک به محسنین را ۱۸۷ هزار تومان اعلام کرد و افزود: حامیان خیر در سال ۹۶، ۱۵ میلیارد و ۷۸۴ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.