رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم اهدای نشان «فیروزه هنر» به سعید تشکری، «چهره سال هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی» به انتخاب جمعی از هنرمندان پیشکسوت و مسئولان فرهنگی استان، برگزار می‌شود.

 معرفی و تجلیل از سعید تشکری به عنوان «چهره سال هنر انقلاب» در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، میثم مرادی بیناباج درباره روند انتخاب چهره برتر هنر انقلاب در استان خراسان رضوی، اظهار داشت: انتخاب «چهره سال هنر انقلاب»، اقدام پسندیده‌ای است که در سال‌های گذشته از سوی حوزه هنری مرکز پایه‌گذاری شده است و براساس آن هرساله، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و طی مراسمی چهره سال هنر انقلاب، معرفی می‌شود.

وی افزود: بر اساس این سنت پسندیده حوزه هنری خراسان رضوی نیز بر این شد تا این اقدام شایسته را در سطح استان اجرا کند و با هم‌فکری و نظرخواهی جمعی از پیشکوستان هنر انقلاب و مسئولان فرهنگی استان، هنرمندی که دارای یک یا چند شاخص مدنظر نظیر خلق اثری با گستره مخاطب بالا، سوابق ارزنده در زمینه آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، فعالیت موثر در جبهه فرهنگی و هنری انقلاب و... باشد را به عنوان چهره سال هنر انقلاب خراسان رضوی معرفی کند.
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی ادامه داد: در این راستا پس از بررسی سوابق هنری هنرمندانی که فعالیت‌های اثرگذاری در زمینه ترویج هنر انقلاب داشتند، در نهایت با نظر هیئت انتخاب آقای «سعید تشکری»  نویسنده و مدرس ادبیات داستانی، به واسطه تولیدات شاخص ایشان در حوزه داستان انقلاب، ترویج ادبیات داستانی با مضامین هویتی سرزمین خراسان در ادبیات داستانی، به‌عنوان چهره سال 1398 هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی شناخته شد.
مرادی با اشاره به طراحی نشان «فیروزه هنر» برای پاسداشت هنرمند برتر استان، تصریح کرد: مراسم اهدای نشان فیروزه هنر به سعید تشکری، چهره سال هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی، در ساعت  17 روز سه شنبه 27 فروردین در سالن همایش‌های موسسه فرهنگی قدس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.