خراسان شمالی- مصطفی حیدری گفت: تلاش همه ما بر این است تا ضمن پاسداری از آرمانهای نظام و انقلاب با تربیت نیروی انسانی جوان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی ضمن کاهش وابستگی کشور و رفع نیازهای داخلی پاسدار استقلال و تمامیت ارزی کشور باشیم.

اعلام حمایت جامعه دانشگاهی مجتمع آموزش عالی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین، همزمان با اقدام نابخردانه آمریکای جنایتکار در قرار دادن نام سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی و در واکنش به این اقدام، ریاست، مدیران، کارکنان و اعضا هیات علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین با حضور در مقر فرماندهی سپاه شهرستان،ضمن دیدار با فرمانده و مسئولین ناحیه مقاومت سپاه اسفراین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام حمایت کردند.

در این دیدار مصطفی حیدری، ریاست مجتمع آموزش عالی اسفراین گزارشی از دستاوردهای علمی و پژوهشی این مجتمع بیان کرد و گفت: با توجه به نوپا بودن مجتمع و علی رغم محدودیتهای مالی این مجتمع روند رو به رشد و قابل ملاحظه ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام نشان دهنده ی اوج استیصال و درماندگی آمریکا و استکبار جهانی در مقابله با جمهوری اسلامی است بر رسالت دانشگاهها در این جهاد علمی تاکید کرد و افزود: تلاش همه ما بر این است تا ضمن پاسداری از آرمانهای نظام و انقلاب با تربیت نیروی انسانی جوان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی ضمن کاهش وابستگی کشور و رفع نیازهای داخلی پاسدار استقلال و تمامیت ارزی کشور باشیم.

در ادامه این دیدار سرهنگ الهی راد فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اسفراین نیز ضمن عرض خیر مقدم و قدردانی از حضور ریاست و مسئولین مجتمع گفت: سپاه پاسداران متعلق به همه ی آحاد ملت است و در حقیقت شما با حضور در اینجا قدم به خانه ی خود گذاشته اید.

وی با بیان اینکه این اقدام نابخردانه زمینه ساز انسجام و وحدت احاد ملت در مواجهه با دشمنان انقلاب و نظام شد افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام میدارد تا آخرین قطره خون آماده جان فشانی در راه آرمانهای نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.