عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر وزیر نیرو آن برنامه هایی را که ارئه داده بودند؛ عملیاتی می کردند، قطعا شدت آسیب های ناشی از بارندگی در استان های مختلف سیل زده در کشوربه این شکل نبوده است.

اگر وزیر نیرو به شعارهای داده شده در زمان اخذ رای اعتماد عمل می کرد، بخش اعظمی از سیل مدیریت می شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین؛ بهرام پارسایی عضو فراکسیون امید مجلس، به عملکرد وزارت نیرو در بوجود آمدن سیلاب اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: حوادث اخیری که به سبب ایجاد سیلاب در کشور بوجود آمده است،مشکلات زیادی را برای مردم کشورمان ایجاد کرده است و بدون شک پس از فروکش کردن سیلاب آسیب های ناشی ازاین سیل خود را نمایان تر می کند.

وزیر نیرو به هیچ کدام از وعده های خود در زمان رای اعتماد عمل نکرده است.

وی افزود: به نظرمن بخش اعظمی از شکل گیری این سیلاب در کشور به سوء تدبیر وزارت نیرو بر می گردد.

پارسایی به وعده های داده شده وزیر نیرو به هنگام رای اعتماد از سوی نمایندگان مجلس اشاره و تصریح کرد: درخواستی که از وزیر نیرو دارم این است که برای یکبار هم که شده است، آن برنامه ها و صحبت هایی را که در زمان رای اعتماد از سوی مجلس به نمایندگان، فراکسیون های و کمیسیون ها مختلف ارائه کرده بوده است را مرور کند و حتما متوجه خواهد شد که هیچ کدام از وعده های خود را عملیاتی نکرده است.

کمیسیون اصل ۹۰ مسببان اصلی سیلاب را شناسایی می کند

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر وزیر نیرو آن برنامه هایی را که ارئه داده بودند؛عملیاتی می کردند،قطعا شدت آسیب های ناشی از بارندگی  در استان های مختلف سیل زده در کشوربه این شکل نبوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: در حقیقت اگر وزیر نیرو به وعده های داده شده خود در هنگام رای اعتماد از سوی نمایندگان مجلس برای کسب وزارت نیرو عمل می کرد این مشکلات بوجود آمده ناشی از سیلاب برای هموطنانمان بوجود نمی آمد.

پارسایی به ورود کمیسیون اصل ۹۰ برای شناسایی مسببان این سیل اشاره و اظهار کرد: حتما کمیسیون اصل ۹۰ به عنوان کمیسیون نظارتی مجلس که وظیفه اش نظارت بر طرز کار سه قوه است با دقت کامل این موضوع را رصد می کند و ضمن حمایت از افرادی که در این سیلاب گره گشای مشکلات مردم بودند با مسببان به طور جدی برخورد خواهد شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.