رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی گفت: موضوع استعدادیابی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که هیئت در سال جاری برنامه هایی برای شناسایی و معرفی استعداد های تیراندازی در سطح کلان استان خواهد داشت.

استعدادیابی تیراندازی در سطح کلان صورت می‌گیرد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، کوروش فرودی در خصوص فعالیت های سال گذشته این هیئت اظهار کرد: به عنوان یکی از فعالیت های مهم سال گذشته، با اعتباری بالغ بر 230 میلیون تومان هیئت را مجهز به سیبل و تجهیزات الکترونیکی کردیم که این موضوع با همت اداره کل ورزش استان، فدراسیون و اعتبارات هیئت تیراندازی خراسان رضوی صورت گرفت.
وی افزود: همچنین در بحث لیگ های برتر در دو بخش آقایان و بانوان تیم های استان حضور داشتند و اعزام ها نیز صورت گرفت، همچنین لیگ های استانی نیز برگزار شد که دراین راستا لیگ اهداف ثابت استان که از سال گذشته شروع شده، در اردیبهشت ماه سال جاری پایان خواهد یافت.
رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی در خصوص برنامه های آتی این هیئت بیان کرد: در سال جاری برای بهبود زیر ساخت ها تلاش می‌کنیم و سعی بر افزایش مهارت تیراندازان برای کسب رتبه های قهرمانی خواهیم داشت.
فرودی عنوان کرد: اختتامیه لیگ اهداف ثابت استان در تفنگ و تپانچه در دو بخش آقایان و بانوان در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و پس از اتمام این مسابقات، لیگ جدید در اوایل خرداد ماه آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: یک دوره لیگ اهداف پروازی نیز به صورت استانی برگزار خواهیم کرد.
رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی در خصوص بحث استعداد یابی اذعان کرد: این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است که هیئت در سال جاری برنامه هایی برای شناسایی و معرفی استعداد های تیراندازی در سطح کلان خواهد داشت.
فرودی ادامه داد: در حال رایزنی با آموزش و پرورش برای کشف استعداد ها در مدارس هستیم، همچنین طی صحبت های انجام شده با شهرداری، مسابقاتی را برای استعدادیابی در سطح پارک ها برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: المپیاد استعداد یابی کشور مجددا در مرداد ماه برگزار خواهد شد که در این خصوص هیئت استان با برگزاری مسابقات تیر اندازی یک تیم را شکل داده و تا المپیاد با آنها تمرین خواهد کرد.
رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی در خصوص نایب قهرمانی گرمابی در مسابقات اخیر بیان کرد: علی گرمابی بازیکن جوان، آینده دار و با استعداد خراسان رضوی توانست در رقابت های اخیر آزاد تیراندازی به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.