البرز - علی اصغر کمالی زاده گفت: سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان بایت اضافه کار پرسنل پرداخت شده است و امسال نیز ۳۶ و نیم درصد بنا بر قانون کار اضافه خواهد شد.

بهسازی معابر شهر کرج با فعالیت ۴ اکیپ تراش و روکش آسفالت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج  صبح امروز(یکشنبه)، در یکصد و سی و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، گفت: در روزهای پایانی سال دو هزار و ۵۰۰ تن قیر خریداری شد ودرایام نوروز ودر روزهایی که بارندگی نداشتیم آسفالت معابر را شروع کردیم و در روزهای  گذشته نیز سه هزار تن قیر خریداری شده است.

وی افزود: ۴ اکیپ تراش و روکش به صورت شبانه روز در حال فعالیت  هستند و شهرداری در تلاش است بهسازی معابر را در مدت زمانی اندک به پایان برساند.

کمالی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مطرح شده درجلسه شورا در خصوص کاهش اضافه کارهای پرسنل اشاره کرد و افزود: هیچ اقدام عملی در خصوص کاهش اضافه کارها صورت نگرفته است واین گمانه زنی هایی بود که پرسنل در این خصوص داشته اند.

شهردار کرج ضمن قدردانی از اعضای شورا به واسطه دغدغه ای که برای اضافه کاری پرسنل شهرداری دارند، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان برای اضافه کار مصوب داشتیم که این کار هم انجام گرفت و طبق قوانین کار امسال شهرداری کرج۳۶ و نیم درصد افزایش  برای کارکنانی که مشمول قانون کار هستند را در نظر گرفته است.

کمالی زاده با بیان اینکه این دغدغه ای که اعضا شورا در خصوص حقوق کارکنان دارند قابل تقدیر است، گفت: این موضوع کارشناسی خواهد شد و افرادی که کار بیشتری میکنند قطعا اضافه کار بیشتری به آنها تعلق خواهد گرفت و پرسنلی که به بازنشستگی رسیده اند و تمایل دارند بازخرید شوند در تلاش هستیم این تعداد را از پرسنل شهرداری خارج کنیم.

کمالی زاده به موضوع باغات جاده چالوس اشاره کرد و گفت: بحث گردشگری کاربری متفاوتی دارد و قطعا موضوعی در این زمینه باشد در کمیسیون ماده ۷ رسیدگی خواهد شد.

وی در پایان گفت: تذکر بجای اعضای شورا در زمینه باغات بررسی می شود و ذخایر اکولوژیکی شهر که سالیان سال طول کشیده تا به این نقطه برسد را حفظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.