البرز - حجت الاسلام فخرالدین صابری با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در صنعت گردشگری با هزینه کمتر بیشترین فرصتهای شغلی را ایجاد می کند، گفت: در تلاش هستیم سطح گردشگری و رضایتمندی مردم البرز را بالا ببریم.

به دنبال ارتقاء رضایتمندی مردم در حوزه گردشگری هستیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام فخرالدین صابری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز ظهر امروز (یکشنبه) در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خدمات رسانی در ایام نوروزاشاره کرد و گفت: مسئولیت ستاد خدمات رسانی ایام نوروز به عهده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.

وی افزود: در این راستا می توان به افتتاح پایگاه اطلاع رسانی به همراه دستگاه های اجرایی مانند راهداری، هلال احمرو پلیس راهور در نقاط مختلف و پرتردد استان اشاره کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز  با اشاره به اینکه برپایی نوروزگاه با هدف شور ونشاط اجتماعی در برخی نقاط از استان صورت گرفت، گفت: در محوطه تاریخی تپه ازبکی، کاخ مروارید کرج و تالاب صالحیه برنامه هایی از جمله طنز، نمایش و بازی های بومی با حضور گروه های هنری البرز و قزوین و تهران اجرا شد.

حجت الاسلام صابری اضافه کرد: برپایی نمایشگاه گردشگری سوغات محلی در تمامی شهرستان ها وبازدید های بومی محلی، برپایی سیاه چادرعشایری و برپایی سفره هفت سین در پایگاه ها و ایستگاه ها، چاپ و تهیه و توزیع اقلام تبلیغاتی درمعرفی استان البرز به تعداد ۴۵ هزار قلم انجام گرفت.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی برای متصدیان واحدهای پذیرایی در اسفند ماه  برای پذیرایی از گردشگران ومهمانان نوروزی انجام شد، افزود بازدیدهایی از تمامی اماکن پذیرایی ها و هتل ها و واحدهای پذیرایی و کنترل نحوه پذیرایی ازطریق اداره کل میراث فرهنگی و بهداشت و تعزیرات حکومتی صورت پذیرفت.

این مسئول درادامه گفت: در تلاش هستیم وضعیت گردشگری و رضایتمندی مردم در البرز را بالا ببریم چراکه درشرایط خاص به دلیل اعلام تحریم های ظالمانه دراین شرایط در بحث گردشگری باید بیشترتلاش کنیم و در رونق اقتصادی گردشگری نیازی به خارجی ها و مواد اولیه ندارد.

حجت الاسلام صابری در پایان بابیان اینکه اشتغال پایدار در این بخش خواهدبود، گفت: رونق سرمایه گذاری در صنعت گردشگری با هزینه کمتر بیشترین فرصتهای شغلی را ایجاد می کند ودر سال جاری با هماهنگی بیشتری باسرمایه گذاران در بحث گردشگری درالبرز فعالیت خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.