۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 652028

روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید چلسی به دنبال جذب الکساندر ایساک، پدیده سوئدی باشگاه دورتموند است که از او به عنوان زلاتان ابراهیموویچ جدید یاد می‌شود.

چلسی به دنبال خرید زلاتان جدید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی میرر باشگاه چلسی به صورت جدی، جذب الکساندر ایساک، پدیده ۱۹ساله سوئدی بوروسیا دورتموند را پیگیری می‌کند. پدیده ۱۹ساله‌ای که از او به عنوان زلاتان ابراهیموویچ جدید یاد می‌شود.

ایساک ۱۹ساله در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی به تیم ویلم۲ هلند پیوسته و به گزارش میرر، نمایندگان باشگاه چلسی دیشب در جریان دیدار این تیم با آژاکس در شهر تیلبورگ هلند، او را زیر نظر داشته‌اند و بازی ایساک نظر مثبت‌شان را جلب کرده است.

ایساک از زمانی که به هلند رفته ۱۱ بازی برای تیمش انجام داده و در این بازی‌ها ۱۱ گل به ثمر رسانده است. تکنیک خارق‌العاده و شم گلزنی بالای ایساک باعث شده بسیاری او را به هموطن بزرگش، زلاتان ابراهیموویچ مقایسه کرده و به او لقب زلاتان جدید بدهند.

ایساک که متولد شهر استکلهم، پایتخت سوئد است در تیمهای پایه این شهر از سوی هم‌تیمی‌هایش، به خاطر قد بلند و گردن بلند خود به زرافه ملقب شده بود.

پیش از این باشگاه‌های دیگری مثل رئال مادرید هم به ایساک ابراز علاقه کرده بودند ولی در نهایت دورتموند بود که در ژانویه ۲۰۱۷ او را به خدمت گرفت. به نظر می‌رسد چلسی تصمیم خود را برای خرید این پدیده سوئدی گرفته و باید دید آیا موفق می‌شود در تابستان پیش رو او را به لندن منتقل کند؟

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.