رئیس کمیته امداد سبزوار گفت: ۶ خانواده سبزواری از برگزاری مراسم ترحیم صرف‌نظر کردند و هزینه آن را به حادثه دیدگان گرفتار در سیل اختصاص دادند.

خانواده‌های سبزواری هزینه برگزاری مراسم ترحیم را به سیل‌زدگان اهدا کردند

به گزارش قدس آنلاین، محمد داورزنی اظهار کرد: با مشارکت نیکوکاران تاکنون ارسال سه محموله شامل مواد غذایی، البسه، پتو و یخچال تهیه و به مناطق سیل‌زده ارسال شد و دو محموله دیگر نیز به‌زودی به این مناطق ارسال می‌شود.
وی کمک به سیل‌زدگان را همراه با استقبال بسیار خوب مردم و نیکوکاران عنوان کرد و افزود: جذب کمک‌های مردمی در ۱۵ پایگاه مستقر در سطح شهر، ۹ مرکز نیکوکاری، اداره کمیته امداد و سه ماشین سیار همچنان ادامه دارد.
رئیس کمیته امداد سبزوار ایجاد پایگاه‌های کمک به سیل‌زدگان و فعال شدن پایگاه‌های این اداره را از ایام نوروز عنوان کرد و افزود در این امر خداپسندانه شورای زکات شهرستان و دهیاران نیز وارد کار شدند و در مشارکت نیکوکاران سهم به سزایی دارند.
داورزنی به‌ صرف‌نظر نظر از برگزاری مراسم ترحیم به مناسبت هفتم و سالگرد توسط خانواده‌های عزادار اشاره کرد و ادامه داد: ۶ خانواده سبزواری از برگزاری مراسم ترحیم به مناسبت هفتم و سالگرد برای متوفیان خود صرف‌نظر کردند و هزینه ۱۵ میلیون تومانی آن را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند.
وی با اعلام اینکه پنج نفر از مددکاران این اداره برای کمک به سیل‌زدگان آمادگی دارند تا به این مناطق اعزام شوند یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری این نهاد اهدا کنند و همچنین با استفاده از شماره‌گیری کد USSD #۹۹* ۰۵۱*۸۸۷۷*، واریز به شماره کارت ۱۷۱۱-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و مراجعه به سایت emdad.ir نسبت به واریز وجوه نقدی خود به‌صورت غیرحضوری اقدام کنند.
شایسته ذکر است: شهرستان سبزوار با ۱۱ هزار خانوار و ۲۳ هزار مددجوی تحت حمایت در ۲۳۰ کیلومتری مرکز استان واقع‌شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.