سران رئال پس از مدت ها بحث و بررسی بین چند مهاجم برتر دنیا، در نهایت روی مهاجم موردنظر خود به جمع بندی نهایی رسیدند.

مهاجم شماره ۹ جدید رئال قطعی شد +عکس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، لوکا جوویچ، شماره ۹ مورد نظر باشگاه رئال مادرید برای فصل آینده است. بازیکنی که می تواند خط حمله رئال را از رخوت کنونی خارج کند.

در بازاری که قیمت مهاجم درجه یک از ۱۵۰ میلیون یورو شروع می شود، در نهایت سران رئال تصمیم گرفتند که برای جذب لوکا جوویچ قدم های نهایی را بردارند. جوویچ صربستانی با ۲۱ سال سن، در فصل جاری برای آینتراخت فرانکفورت ۲۵ گل در ۳۷ بازی به ثمر رسانده است و پس از روبرت لواندوفسکی، برترین گلزن بوندسلیگا نیز محسوب می شود. رقم انتقال او حدود ۷۰ میلیون یورو خواهد بود و خود او نیز علاقه مند به پیوستن به رئال مادرید است. در ملاقات اخیر بین ایجنت او و خوزه آنخل سانچس، مدیر اجرایی رئال بود که بحث علاقه شخصی جوویچ به رئال مطرح شد.

در رئال حالا دیگر تردیدی ندارند که جوویچ، همان مهاجم نوک مورد نظر خواهد بود.

پنجشنبه گذشته فرستاده رئال در ورزشگاه دالوژ بنفیکا از نزدیک نظاره گر بازی بنفیکا و آینتراخت در یک چهارم نهایی لیگ اروپا بود. در دیداری که فرانکفورت ۴-۲ شکست خورد و جوویچ زننده یکی از دو گل این تیم بود. پس از این بازی، نماینده رئال، به سران باشگاه اطلاع داد که دیگر نباید روی جذب جوویچ تردیدی داشته باشند.

در این انتقال چهار بخش فعال خواهند بود. اول باشگاه بنفیکا که مالک فعلی جوویچ است تا زمانی که آینتراختی ها ۱۲ میلیون یورو رقم خرید دائمی را پرداخت کنند. دوم باشگاه آلمانی، سوم، رئال که بیش از هر باشگاهی خواهان جذب جوویچ است و چهارم، خود بازیکن.

اولین قدم در راه این انتقال را آینتراخت پس از مذاکره با سران رئال برمی دارد. فرانکفورتی ها از ابتدای زمستان اعلام کردند که قصد دائمی کردن قرارداد جوویچ را دارند و به این ترتیب، آنها هستند که طرف اصلی مذاکره با رئال و دیگر باشگاه های خواهان ستاره صرب خواهند بود.

پیتر فیشر، مدیر آینتراخت تمایل به حفظ جوویچ در تیم خود دارد ولی با توجه به پیشنهادات متعددی که برای این بازیکن از سوی باشگاه هایی چون رئال، بایرن، بارسا و یونایتد رسیده، قطعا حفظ او غیرممکن به نظر می رسد. در میان این باشگاه ها رئال دست بالاتر را دارد و با توجه به روابط حسنه با فرانکفورت از زمان انتقال عمر ماسکارال و خسوس وایه خو به باشگاه آلمانی، می توان انتظار داشت که روند مذاکرات برای جوویچ به خوبی پیش برود.

به خصوص اینکه آینتراخت به جذب رائول دی توماس و روئیز دلگادو از رئال نیز علاقه مند است. رقم نهایی انتقال جوویچ بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو پیش بینی می شود و ۲۰ درصد آن نیز به بنفیکا تعلق خواهد گرفت.

زیدان، سرمربی رئال به خوبی می داند که تیمش برای فصل بعد به یک مهاجم جدید نیاز دارد و قرار است همه چیز در جلسه پیش رو با پرز به بحث و بررسی گذاشته شود. در واقع سران رئال منتظر پاسخ مثبت قطعی زیدان برای جذب جوویچ هستند و به نظر نمی رسد که زیزو مخالفتی با این امر داشته باشد. جوویچ بازیکنی کاملا مناسب برای تاکتیک های زیدان است و مرد فرانسوی به مهاجمی نیاز دارد که در محوطه جریمه بوی گل بدهد. در رئال فقط بنزما چنین خصوصیاتی دارد و این برای تیمی مثل رئال کافی نیست. جوویچ، مهاجمی خالص با شم گلزنی بالاست و می تواند فاز تهاجمی رئال را با بنزما، وینیسیوس، لوکاس و آسنسیو به خوبی تقویت کند.

در واقع رئالی ها در ابتدا علاقه مند به جذب مهاجمانی چون کیلیان امباپه، لواندوفسکی و هری کین بودند ولی رقم بالای آنها مهمترین مانع در راه مذاکرات بود اما جوویچ هیچکدام از این مشکلات را ندارد و با سیاست خرید چند سال اخیر رئال نیز همخوانی کامل دارد.

رئالی ها بیشتر به جذب بازیکنان جوان اینده دار با رقم معقول تمایل دارند و جذب جوویچ، با نصف قیمت امباپه و هری کین، همان چیزی است که سران باشگاه کهکشانی می خواهند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.