همدان- علی اصغر نقی‌ئی گفت: ۳۲۵ طرح صنعتی با اعتبار ۸۲۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی استان اجرایی خواهد شد.

اجرای ۳۲۵ طرح صنعتی کشاورزی در همدان

به گزارش خبرگزاری قدس آنلاین، علی اصغر نقی‌ئی مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اظهار کرد: طرح های صنعتی قابل اجرا در حوزه‌ گلخانه، دامپروری و شیلات  با ۲ هزار و ۹۶۳ نفر اشتغال در برنامه ششم توسعه و تا افق ۱۴۰۰ بهره برداری خواهد شد.

 وی با اشاره به اجرایی شدن ۳۲۵ طرح صنعتی در حوزه کشاورزی استان افزود: امسال با  سرمایه پیش بینی شده در حدود ۱۱۷ میلیارد تومان، ۳۹۳ نفر در حوزه صنایع تبدیلی شاغل خواهند شد.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت:  بهره مندی از تسهیلات ستاد تسهیلات و راه اندازی واحدهای تعطیل نقش موثری در رونق تولید کشاورزی دارد و حل مشکلات برخی واحدهای هم برنامه ریزی کردیم.

وی اظهار کرد: اکنون ۲ هزار و ۳۰ واحد در دامپروری و شیلات  فعال هستند و اگر واحدی هم  غیرفعال یا نیمه فعال است دلیلش مشکلات حقوقی و معوقات بانکی است که  سازمان جهاد کشاورزی با همکاری ستاد تسهیلات درصدد رفع مشکلات آنان است.

نقی‌ئی از حفظ و تداوم تولید و همچنین اشتغال در بخش کشاورزی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تن تولیدات در بخش کشاورزی داشتیم که باید در سال ۹۸ با دفاع از تولیدات گذشته و توسعه فعالیت ها این رقم را به اندازه قابل توجهی افزایش دهیم .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.