۶۰ حادثه آبگرفتگی در خراسان رضوی امداد رسانی شد.

امداد رسانی به ۶۰ حادثه آبگرفتگی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل مدیریت بحران خراسان رضوی  گفت: تا پایان وقت دیشب ۴۰ مورد آبگرفتگی در شهرستان بردسکن گزارش شد که ۲۵ مورد آن در شهر بردسکن و ۱۵ مورد در روستاهای این شهرستان به ویژه صیف آباد و کلاته نو بود که پیش بینی می شود با ادامه بارشها تا امروز این آبگرفتگی ها بیشتر باشد.

حجت علی شایانفر افزود: بیشترین بارش در خراسان رضوی  را در ۲۱ ساعت گذشته بردسکن با بیش از ۷۹ میلیمتر داشته است و پس از آن قوچان  با ۳۴ و نیم و تربت جام با ۳۳ و نیم میلیمتر باران بیشترین بارش در در این مدت داشته اند.

وی درباره  حوادث آبگرفتگی در دیگر شهرهای خراسان رضوی هم گفت: نیروهای هلال احمر و مدیریت بحران، با حضوردر شهرستانهای کلات، اربت جام، تایباد و سرخس در حال مدیریت هستند تا آبگرفتگی ها مشکل جدیدی برای مردم  به وجود نیاورد.

حسن گودرزی رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی هم گفت: ۲۰  منزل در روستای سعد الدین شهرستان کاشمر هم دچار آبگرفتگی و  با تلاش نیروهای هلال احمر امدادرسانی شد.
بر اساس پیش بینیهای اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران که از شنبه شب در این استان آغاز شده است تا صبح سه شنبه ادامه دارد.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.