البرز- سارا بهراد از انتشار فراخوان نهمین جشنواره تئاتر استانی البرز خبر داد.

فراخوان نهمین جشنواره تئاتر استانی البرز منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سارا بهراد معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار کرد: مرور و چشم انداز تولیدات سالیانه هنرمندان تئاتر در بستر جشنواره های استانی فراهم می شود و برگزاری جشنواره تئاتر استانی همواره بر تبلور و تثبیت این جایگاه پراهمیت تاکید داشته و خواهد داشت.

وی افزود: معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی کشور و انجمن هنرهای نمایشی البرز و به استناد شیوه نامه برگزاری جشنواره های تئاتر استانهای کشور، فراخوان نهمین جشنواره تئاتر استان البرز در سال ۱۳۹٨، را با هدف ارتقاء، سطح کیفی آثار و ارتباط موثر تماشاگران با آثار نمایشی، منتشر کرد.

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطر نشان کرد: شیوه شرکت در جشنواره طبق روال سال های گذشته بوده و اجراهای عمومی سال ١٣٩٧ و قبل از خرداد ١٣٩٨ می توانند به صورت بازبینی و یا لوح فشرده جهت شرکت در جشنواره ثبت نام کنند.

بهراد تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا تاریخ ۲۰ تیرماه سال جاری است از این رو از هنرمندان فعال در این حوزه جهت شرکت در جشنواره دعوت به عمل می آید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.