البرز- عبدالرضا روشن نژاد گفت: در راستای تحقق رونق تولید، تسهیل و تسریع در فرایند صدور مجوزمشاغل خانگی در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

 صدور مجوز مشاغل خانگی در سال جاری تسهیل می‌شود

عبدالرضا روشن نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به منویات مقام معظم رهبری و تحقق رونق تولید، تسهیل و تسریع در فرایند صدور مجوز مشاغل خانگی در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت مشاغل خانگی در تحقق رونق اقتصادی در شرایط کنونی گفت: پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزا با توجه به ظرفیت های موجود و اولویت طرح ها برای تولید انواع گل و گیاه، سبزی و صیفی، فرآوری و بسته بندی مواد غذایی، پرورش دام و طیور، شیلات وآبزیان در دستور کار قرار دارد.

این مسئول  افزود: طی سال گذشته در حوزه مشاغل خانگی ۵۰ نفر از متقاضیان برای دریافت مجوز اقدام کرده اند که از این تعداد، ۳۷ نفر به بانک عامل معرفی و ۲۱ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع مبلغ ۴۰۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی پرداخت و بیش از یکصد شغل در این حوزه ایجاد شده است و امید می رود در سالی که مزین به نام رونق تولید است، گامی مؤثر در جهت افزایش تولید و حرکت در میسر اشتغالزایی و ارزآوری در بخش کشاورزی برداریم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی بخش آسارا از مشاوره کارشناسان مربوطه بهره مند و ضمن ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی، پس از صدور مجوز، جهت دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می شوند.

وی در پایان یادآور شد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع از فهرست مشاغل خانگی به پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.