یزد - رضا چهره آزاد گفت: برای تامین آب شرب با کیفیت، سال گذشته سه ایستگاه برداشت آب شرب در این شهرستان اردکان احداث شد.

احداث سه ایستگاه برداشت آب در اردکان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد، رضا چهره آزاد مدیر امور آبفای اردکان، در تشریح عملکرد آبفای اردکان در حوزه آب اظهارداشت : اصلاح و توسعه ۱۶ هزار و ۹۸مترشبکه توزیع آب، رفع یک هزار و ۵۳۹ مورد حوادث شبکه اصلی، فرعی و انشعاب، حفر و تجهیز یک حلقه چاه، ساخت ۵۴ حوضچه، نصب ۱۱۰۰ فقره انشعاب آب، تعویض ۲۳۰ کنتورخراب و فروش ۱۲۰۰ فقره انشعاب آب را از فعالیت های انجام شده توسط این امور درسال گذشته است.

چهره آزاد از فعالیت های صورت گرفته در زمینه فاضلاب را فروش ۱۱۰۰ فقره و نصب ۵۰۰ فقره انشعاب فاضلاب، لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب به چهار کیلومتر و بهره برداری از ۱۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب عنوان کرد.

اصلاح و توسعه بیش از ۴ هزار  متر شبکه آبرسانی در بافق

همچنین سرپرست اداره آب و فاضلاب بافق از اصلاح و توسعه بیش از ۴ هزار و ۹۰۰ متر شبکه آبرسانی، در طول سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

احمد کارگران از حفر سه حلقه و تجهیز و راه اندازی دو حلقه چاه آب شرب، ساخت ۲۴ حوضچه امانی و پیمانی،  نصب  ۴۲ شیرفلکه  امانی و پیمانی، و تولید ۳ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۹۰۰  متر مکعب آب خبر داد.

کارگران رفع ۸۸۹ مورد اتفاقات اصلی و انشعاب، تعویض ۲ مورد الکتروپمپ چاه، راه اندازی دستگاه کلرزنی  ، تعویض ۱۴۲ فقره کنتور و فروش و نصب یک هزار و ۳۹۸  انشعاب آب را از دیگر فعالیت های انجام شده توسط آبفای بافق نام برد.

وی آغاز عملیات ساخت مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی، ساخت  آب شیرین کن در محل مخازن و ساخت اتاقک برق ایستگاه پمپاژ اداره را از دیگر اقدام های انجام های شده توسط این امور معرفی کرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.