خراسان شمالی- آیت الله ابوالقاسم یعقوبی گفت: باید نگاه‌ها انقلابی، روحیه انقلابی و عملکردتان جهادی باشد چون امروز با کارهای معمولی نمی شود مشکلات جامعه را حل و فصل کرد.

مدیران کانون‌های خادمیاری رضوی در خدمت‌رسانی به مردم سبقت بگیرند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، درنشست هم اندیشی مدیران کانون های خادمیاری رضوی ضمن قدردانی از تلاشه های جهادی وعام المنفعه خادمیاران رضوی، این فعالیت افتخاری را یک موهبت الهی دانست و از مدیران کانون های خادمیاری رضوی خواست تا ضمن اولویت قراردادن محرومیت زدایی مالی، به محرومیت زدایی معنوی نیز بپردازند و در خدمترسانی از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی همچنین به مدیران کانون های تخصصی خادمیاری تاکید کرد: باید نگاه ها انقلابی، روحیه انقلابی و عملکردتان جهادی باشد چون امروز با کارهای معمولی نمی شود مشکلات جامعه را حل و فصل کرد.

امام جمعه بجنورد ضمن خداقوت به خادمیاران و مدیران کانون ها، خودسازی، جامعه پروری و در نهایت جهان سازی را سه گام برای موفقیت در این عرصه عنوان و بر ضرورت خادمیابی نیز تاکید کرد.

محمد اکبرزاده مدیر نمایندگی آستان قدس خراسان شمالی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده دفتر آستان قدس از مهر ماه ۹۵ تاکنون، به جذب ۵۴۰۰ نفر از هم استانی های عزیز به عنوان خادمیار رضوی اشاره کرد و گفت: تاکنون نزدیک به سه هزار نفر از این عزیزان برای خدمت در حرم مطهر رضوی آماده شده اند.

وی همچنین به خدمت رسانی خادمیاران در ایام نوروز ۹۸ به  زائیرین آقا علی بن موسی الرضا(ع) در ایستگاه های باب الرضا(ع) و حضور در مناطق سیل زده یادآورشد و از تلاش های کلیه خادمیاران عزیز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.