بعد از پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، دیدار دو تیم استقلال و الهلال به یکی از پر تکرارترین بازی‌های این مسابقات تبدیل می‌شود.

"استقلال - الهلال" در آستانه ثبت یک رکورد آسیایی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیدار دو تیم استقلال و الهلال تاکنون ۱۰ بار در تاریخ برگزاری مسابقات باشگاه‌های آسیا تکرار شده و دو تیم در هفته چهارم این مسابقات برای یازدهمین بار مقابل هم قرار می‌گیرند.

تا پیش از آغاز این فصل از لیگ قهرمانان آسیا، استقلال ۱۰ بار مقابل السد به میدان رفته بود تا این تیم قطری تکراری‌ترین حریف استقلال در آسیا باشد. الهلال و العین هر کدام ۹ و الجزیره امارات با ۸ دیدار مقابل استقلال در رده‌های بعدی تکراری‌ترین حریفان آسیایی استقلال بودند.

الهلال در هفته سوم آسیا برای دهمین بار مقابل استقلال به میدان رفت تا از نظر تعداد بازی آسیایی با استقلال در کنار السد قرار بگیرد. آنها در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برای یازدهمین بار مقابل استقلال قرار می‌گیرند و تبدیل به تکراری‌ترین حریف آسیایی آبیپوشان می‌شوند.

دیدار دو تیم استقلال و الهلال در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه سوم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار می‌گردد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.