خراسان شمالی- حسن‌رضا میربلوکی گفت: با توجه به پیش بینی و صدور اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش طی روزهای آینده، کلیه پرسنل آماده باش بوده و کلیه امکانات و تجهیزات آماده و در دسترس هستند.

خسارت ۲۵ میلیارد ریالی سیل به شبکه و تاسیسات شرکت گاز خراسان شمالی

حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، از پایداری مطلوب جریان گاز خبر داد و گفت: از ۲۸ اسفند سال گذشته تاکنون کلیه نیروهای عملیاتی و مدیران شرکت گاز استان (تمامی نواحی) در حالت آماده باش هستند و جلسه کمیته بحران شرکت گاز استان با حضور مدیران تشکیل و تصمیمات لازم در خصوص کمک به  نقاط بحران زا اتخاذ شد.

وی با اشاره به خسارت های وارد شده سیل به تاسیسات این شرکت افزود: سیل به شبکه های گاز که در محل عبور عرضی از مسیل ها بودند خسارت وارد کرده و باعث آب شستگی شده است.

وی تصریح کرد: بارندگی های اخیر همچنین موجب ریزش دیوارهای گلی شد و به ۴۰ مورد علمک آسیب رساند  که در کمترین زمان مشکل مرتفع شد.

میربلوکی با بیان اینکه بازدید ها از کل مسیرهای خطوط گاز که در مناطق مختلف تحت تأثیر بارندگی قرار گرفته بودند انجام شد، گفت: در نقاطی که لوله دچار حادثه یا از لحاظ پوشش مشکلی پیدا کرده بود شناسایی و هم زمان با بررسی ها و بازدیدهای فنی ایمن سازی نیز صورت گرفت.

این مقام مسئول افزود: همچنین سیل باعث پارگی شبکه توزیع یک روستا در شهرستان مانه و سملقان و همچنین موجب پارگی شبکه توزیع و قطع گاز ۵ روستا در شهرستان اسفراین شد که در کمتر از  ۲۴ ساعت شبکه ترمیم و گاز وصل شد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی خسارت برآورد شده به شبکه و تاسیسات شرکت گاز در استان از بارندگی های اخیر و سیل را حدود ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان شرکت گاز  استان که ایثارگرانه در سخت ترین شرایط کار می کنند، استمرار گاز و خسارات اندک به تاسیسات و تجهیزات گازرسانی را نشان دهنده سطح بالای استانداردها و آمادگی شرکت گاز برای مدیریت شرایط بحران دانست.

میربلوکی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی و صدور اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش طی روزهای آینده بر آماده باش بودن کلیه پرسنل و در دسترس و آماده به کار بودن کلیه امکانات و تجهیزات تأکید کرد تا هم استانی های عزیز بتوانند در آرامش کامل باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.