البرز - ابراهیم نوروزی فر از برگزاری جشنواره جوان موفق با حضور۳۰۰ شرکت کننده دراستان البرز خبر داد.

 "جشنواره جوان موفق" فرصتی برای معرفی جوانان نخبه البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ابراهیم نوروزی فر رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز صبح امروز دوشنبه در نشست خبری نخستین جشنواره جوان موفق که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و نماینده دفتر امام جمعه شهرستان کرج برگزار شد،  با اشاره به اینکه رسالت اصلی رسانه ها ، خبر و اطلاع رسانی  دقیق و شفاف است، گفت: مطالبه گری ازمدیران دستگاه های اجرایی و نقد سازنده مدیران وعملکردها از دیگر وظایف رسانه ها است.

وی افزود:  بسیج رسانه همچون سال های گذشته برنامه هایی را برای اصحاب رسانه در نظرگرفته است که امسال نیز با قوت بیشتری در دستور کار قرار داده است که شامل اقدامات معیشتی، حمایتی، زیارتی و سیاحتی همراه با کلاس های آموزشی خواهد بود.

نوروزی فر خاطرنشان کرد: مدیران مسئولیتی دارند و بنا بر مسئولیت هایی که دارند رسانه ها باید مطالبه گر باشند اما تخریب مدیران در شبکه های مجازی جایز نیست.

وی به جشنواره جوان موفق اشاره ای کرد و گفت: امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزاری جشنواره  جوان موفق را در دستور کار قرار دادند چراکه در سال های گذشته هر اداره یا سازمانی  در روزجوان چندین نفر را به عنوان  جوان موفق معرفی می کرد.

 نوروزی  فربا اعلام اینکه امسال از دفترنماینده ولی فقیه  رویکرد جدیدی تعریف شده است تا جوانان موفق در حوزه های مختلف با ارائه رزومه و مستندات  خود در ۱۷محور معرفی شوند ، گفت: این حوزه ها شامل رسانه، فیلم، عکاسی، مستند و... است  که جوانان استان البرز در بازه زمانی ۲۳ – ۱۷ فروردین سال جاری آثار و رزومه خود را به دفتر نماینده ولی فقیه ارسال کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با قدردانی از اهتمام نماینده ولی فقیه در البرز درخصوص برپایی جشنواره جوان موفق، عنوان کرد: قبل از این فرصتی برای نمایش توانمندی های جوانان موفق و دارای ابتکار که در ادارات و ارگان ها مشغول نبودند فراهم نبود اما امسال این فرصت به کمک امام جمعه شهر کرج ایجاد شد.

وی در پایان گفت: مجموع تعداد آثارراه یافته به اولین جشنواره جواه موفق ۲۰۰ اثر در ۱۷ محور  از جوانان البرزی و ۱۰۰ اثر نیز از دستگاه های اجرایی و ادارات  است که  تعداد ۳۰۰ اثر به مرحله داوری رسید همچنین داوری نیز از طریق تیم های متخصص صورت می گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.