مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: لال احمر با مدیریت شهری مشهد در راستای افزایش تاب‌آوری شهر همکاری بسیار خوبی داشته است؛ متاسفانه شاخص آمادگی شهروندان ایرانی در زمان بلایا، از 100، 9دهم است.

شاخص آمادگی شهروندان ایرانی در زمان بلایا، 0/9 درصد است
به گزارش قدس آنلاین ؛  سید مجتبی احمدی، مدیرعامل هلال احمر استان خراسان رضوی صبح امروز در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورا که در تالار شهر برگزار شد، با بیان اینکه «مدیریت شهری مشهد فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه ارتقاء تاب‎‌آوری شهری داشته که تیم‌های دوام ثامن را می‌توان شاخص‌ترین آن‌ها دانست»، اظهار کرد: مشابه این اقدام در بسیاری از کشورهای پیشرفته انجام شده و بالغ‌بر 5600 نفر از شهروندان برای امدادرسانی در زمان حوادث آموزش های لازم را دیده‌اند.
احمدی در ادامه افزود: هلال احمر با مدیریت شهری مشهد در راستای افزایش تاب‌آوری شهر همکاری بسیار خوبی داشته است؛ متاسفانه شاخص آمادگی شهروندان ایرانی در زمان بلایا، از 100، نه‌دهم است.
وی با بیان اینکه «جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی 150 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را ایجاد کرده است»، گفت: 10 محموله بشردوستانه مردمی به استان گلستان، 11 محموله به لرستان و یک محموله نیز به استان خوزستان ارسال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از شورای شهر مشهد خواست که با حمایت‌های خود، برای ایجاد ظرفیت‌های اطلاعاتی به منظور رسیدن به هماهنگی بین‌بخشی در زمان بلایا و ایجاد پروژه های مشترک و انعقاد تفاهم‌نامه برای گسترش آموزش همگانی شهروندان اقدام کند تا در این راستا، تمام ظرفیت های هلال احمر استان در اختیار مدیریت شهری قرار گیرد.
احمدی در بخش پایانی صحبت‌های خود از شورای شهر مشهد و شهرداری نیز به‌خاطر راه‌اندازی پویش مردمی مشهد مهربانی و تبلیغات وسیعی که موجب افزایش سرمایه‌ اجتماعی و مشارکت مردمی شد، تقدیر و تشکر کرد.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.