قزوین_ یوسف شیخ الملوکی گفت: وضعیت آب و هوای این استان در روز چهارشنبه تا روز پنج شنبه، کمی نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید از بعدازظهر افزایش ابر و در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای قزوین تا پایان هفته

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، امروز جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم خواهد بود و برای ساعات بعدازظهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه گذر پیاپی امواج تراز میانی جو را پیش رو داریم که پیامد آن برای سه شنبه فقط در ارتفاعات استان، رگبارهای پراکنده و برای روز چهارشنبه در غالب مناطق استان بارش های رگباری گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: لازم به ذکر است برای چهارشنبه همچنین پدیده ماه غالب وزش بادهای شدید (جنوب_جنوب غرب) پیش بینی می شود.

شیخ الملوکی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین در چند روز آینده وضعیت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد برای امروز و فردا و وضعیت نیمه ابری بتدریج ابری گاهی وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات رگبار پراکنده برای روز سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین اضافه کرد: وضعیت آب و هوای این استان در روز چهارشنبه تا روز پنج شنبه، کمی نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید از بعدازظهر افزایش ابر و در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.