لرستان_ صارم رضایی از توزیع ۱۱ هزار و ۵۹ چادر بین سیل‌زدگان خبر داد.

توزیع ۱۱هزار و ۵۹ چادر و ۴۰هزار و ۸۰۲ تخته پتو بین سیل‌زدگان لرستان

 گزارش قدس‌آنلاین؛ صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اعلام توزیع ۱۱ هزار و ۵۹ چادر بین سیل زدگان استان، ضمن اشاره به اینکه در جریان سیلاب اخیر، گفت: در راستای کمک‌های خودجوش مردمی و نیروهای داوطلب در امر تفکیک و بسته‌بندی اقلام دوشادوش جمعیت هلال احمر یاری‌رسان مردم در مناطق سیل زده بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.  
وی در خصوص مدیریت بهتر در مخاطرات خاطرنشان کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم در شرایط بحرانی، احساسی و هیجانی با قضایا برخورد نکنند و جهت ارائه بهینه خدمات، هماهنگی‌های لازم را با عوامل امدادی جمعیت هلال احمر بعمل آورند.

رضایی در خصوص اقلام توزیع شده در مناطق سیل زده ابراز داشت: کمک‌های هلال‌احمر در قالب اقلام امدادی، چادر، پتو، پلاستیک، چراغ والور و … اقلام غذایی شامل پک‌های (۲۴ ساعته، ۷۲ ساعته و یک ماهه) بسته های بهداشتی و …در مناطق سیل زده توزیع شده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ۱۱هزار ۵۹چادر بین سیل‌زدگان توزیع شده است، گفت:از مجموع چادرهای توزیع شده، ۹هزار و ۵۳۵چادر امدادی و ۱۵۲۴ دستگاه چادر مسافرتی توزیع شده است.

وی افزود: تعداد ۶هزار و ۷۶۷دستگاه در شهرستان پل‌دختر با توجه به بیشترین میزان خسارت وارده، توزیع در دلفان ۹۹۰ دستگاه، کوهدشت ۷۵۰ چادر، خرم‌آباد، الیگودرز، ازنا، الشتر، دورود و بروجرد به ترتیب بیشترین توزیع چادر انجام شده است.

رضایی هم‌چنین در خصوص اسکان سیل زدگان ابراز داشت: ۵۶ هزار و ۷۹۶ نفر اسکان داده شد که از مجموع ۳۳ هزار و ۳۴۵ نفر از اهالی شهرستان پل‌دختر در چادر اسکان داده شد، تعداد ۵ هزار و ۵۲۰ نفر از مردم دلفان و ۴هزار و ۶۵۵ نفر درشهر درود نیز اسکان داده شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به اینکه در سیلاب اخیر در مجموع ۹۶۶ روستا امدادرسانی شده‌اند، خاطر نشان کرد:  ۴۰هزار و ۸۰۲ تخته پتو در بین سیل زدگان توزیع شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.