نایب‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: اصولگرایان یکپارچه در انتخابات مجلس حضور پیدا می‌کنند و درصد بالایی از نمایندگان کنونی با بهارستان خداحافظی می‌کنند.

اصولگرایان یکپارچه و متحد در انتخابات مجلس حضور می‌یابند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، مهدی چمران با اشاره به صف‌بندی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در کشورمان و نحوه حضور اصولگرایان در این دوره از انتخابات اظهار کرد: هنوز به صورت شفاف و روشن موضوعی برای مسیر حرکت انتخابات آتی مطرح نشده است.

وی افزود: اما آنچه که مورد اهمیت است، اتحاد و یکپارچگی اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس است که بر روی آن کار کرده‌ایم.

نایب‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: هرچه به تاریخ انتخابات نزدیک‌تر شویم، تنور آن نیز داغ‌تر می‌شود؛ البته از ماه‌ها قبل برخی نمایندگان مجلس فعالیت‌های انتخاباتی‌شان را آغاز کرده‌اند.

چمران با اشاره به عملکرد کنونی مجلس در پاسخ به این سؤال که چند درصد نمایندگان کنونی مجلس می‌توانند در بهارستان باقی بمانند، خاطرنشان کرد: البته با قانونی که با تصویبش هر نماینده نمی‌تواند سه دوره متوالی بیشتر نماینده باشد،  در این دوره از انتخابات بسیاری از آقایان نمی‌توانند که همین موضوع سبب می‌شود برخی نمایندگان کنونی دیگر نتوانند به مجلس راه پیدا کنند.

وی اضافه کرد: اما اگر عملکرد نمایندگان مجلس را نیز در کنار موضوع فوق‌الذکر بگذاریم بسیاری از نمایندگان کنونی مجلس در دوره آتی پارلمان حضور نخواهند داشت که شامل درصد بسیار زیادی از آنان خواهد شد.

منبع: آنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.