وعده رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ارسال ۴ هزار بسته لوازم خانگی به مناطق سیل‌زده گلستان تحقق یافت و پس از رسیدن این بسته‌ها به گلستان، مسئولان استان برای سرعت بالای خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از این مجموعه تشکر کردند.

تحقق وعده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای کمک به سیل‌زدگان

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اولین مجموعه‌ای بود که به قولش عمل کرد

وعده رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ارسال ۴ هزار بسته لوازم خانگی به مناطق سیل‌زده گلستان تحقق یافت و پس از رسیدن این بسته‌ها به گلستان، مسئولان استان برای سرعت بالای خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از این مجموعه تشکر کردند.

۴ هزار بسته لوازم خانگی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قول ارسال به مناطق سیل‌زده گلستان را داده بود، صبح امروز وارد استان شد.

این لوازم خانگی پس از اعلام استانداری و مراجع ذیصلاح، طی فرآیندی به خانواده‌هایی که لوازم منزل‌شان در سیل آسیب دیده، اهدا می‌شود.

در مرحله نخست، ۲ هزار بسته لوازم خانگی با حضور سردار حسین معروفی؛ فرمانده سپاه استان گلستان، دکتر امیرحسین مدنی؛ مدیرعامل بنیاد اجتماعی برکت احسان، میرمحمد غراوی؛ سرپرست استانداری گلستان و حجت‌الاسلام محمدصالح منصوری؛ امام جمعه بندر ترکمن طی مراسمی به مسئولین استان تحویل داده شد.

تحقق وعده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای کمک به سیل‌زدگان

مدیرعامل بنیاد اجتماعی برکت احسان در این مراسم اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به وعده خود عمل کرد و کالاهای مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده را آماده کرده است.

مدنی تاکید کرد: با ارائه لیست از طرف استانداری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این بسته‌ها بین مردم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری مسئولیتی را بر روی دوش خود احساس کردیم و همه توان را برای کاهش آلام مردم گذاشتیم، یادآور شد: ستاد در هشت استان درگیر سیل قرارگاه دارد و در حال حاضر فعالیت می‌کند.

سرعت بالای خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به سیل‌زدگان

فرمانده سپاه گلستان در این مراسم اظهار کرد: سرعت خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مردم سیل‌زده بسیار بالا است.

معروفی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نخستین مجموعه‌ای است که به وعده خود در قبال سیل‌زدگان عمل کرد، گفت: سعی می‌کنیم، تکمیل‌کننده فعالیت های ستاد اجرایی در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان استان گلستان باشیم.

وی با تشکر از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده افزود: سپاه پاسداران ادوات نظامی خود را در مناطق سیل‌زده حداقل به مدت ۱۰ روز دیگر نگه می‌دارد.

فرمانده سپاه گلستان با تشکر از انتخاب کالای ایرانی در بسته‌های لوازم خانگی ارسالی به مناطق سیل‌زده گلستان، تاکید کرد: تعجب می‌کنیم که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چگونه در مدتی کوتاه این بسته‌های لوازم خانگی را به‌خوبی جمع‌آوری کرده است.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نخستین مجموعه یاری‌رسان به سیل‌زدگان

سرپرست استانداری گلستان نیز با تشکر از فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان و استفاده از کالای ایرانی در بسته‌های لوازم خانگی گفت: نخستین مجموعه‌ای که از روز ۲۹ اسفند برای کمک‌رسانی به مردم گلستان پای کار آمد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بود.

غراوی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نخستین مجموعه‌ای است که به قولش عمل کرد و باعث خوشحالی و دلگرمی مردم شد، افرود: هر کمبودی که داشتیم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آن را برطرف کرد و برای ما مثل یک بانک همیشه در دسترس بود.

وی با تأکید بر اینکه اگر دیگر دستگاه‌ها و نهادها مثل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عمل کنند، مشکلات به‌زودی حل خواهد شد، خاطرنشان کرد: سامانه‌ای برای بهره‌مندان از بسته‌های لوازم خانگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کمک‌ها از دیگر نهادها راه‌اندازی شده است تا این بسته‌ها به‌خوبی بین مردمی که خسارت دیده‌اند، توزیع شود.

امام جمعه بندر ترکمن نیز گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان، در کنار ما بود، افزود: با کمک این مجموعه مردم را در ۹ اردوگاه اسکان دادیم.

تجهیز آشپزخانه در گمیشان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

حجت‌الاسلام منصوری با تأکید بر توجه ویژه به خدمت‌رسانی در بندر ترکمن گفت: ستاد کمک کرد تا در منطقه گمیشان خیلی سریع آشپزخانه‌ای را تجهیز کنیم.

لازم به ذکر است روز گذشته دکتر محمد مخبر؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه آیین ارسال ۱۸ هزار بسته‌ لوازم خانگی به مناطق سیل‌زده کشور، از ارسال ۴ هزار بسته لوازم خانگی خبر داده بود.

وی با اعلام این خبر که ارزش این ۴ هزار بسته لوازم خانگی، ۲۰ میلیارد تومان است، تاکید کرده بود که تمامی اقلام این بسته‌ها تولید داخل هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.