۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 652381

فروش فوری محصولات گروه خودروسازی خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد.

آغاز فروش فوری ۷ محصول سایپا +قیمت‌ها

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، طرح فروش فوری محصولات سایپا که از دقایقی قبل آغاز شده دارای شرایطی است که طبق آن محدودیت کد ملی برای ثبت نام وجود داشته و هر کد ملی فقط می تواند برای یک دستگاه خودرو ثبت نام کند. همچنین متقاضیان خرید خودرو که از ابتدای سال ۹۷ نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات سایپا اقدام کرده اند امکان ثبت نام ندارد.

البته با توجه به اعمال محدودیت کد ملی در ثبت نام اطلاعات مشتری باید به دقت وارد شود برهمین اساس در صورت بروز هرگونه اشتباه در ثبت نام ضمن ابطال، مبلغ دریافتی عودت خواهد داشت.

ثبت نام برای زیر ۱۸ سال امکان پذیر نیست و علاوه براین امکان صلح "خرید انصرافی" وجود ندارد.

براساس گفته‌های کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش سایپا،  برای نخستین‌بار در سال ۹۸ طرح فروش فوری ۲۰ درصد از محصولات تولیدی سایپا با هدف افزایش عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها و همچنین پاسخ‌گویی به نیاز بازار صورت می‌گیرد که در آن، محصولات گروه ایکس ۱۰۰ (سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۵۱)، گروه ایکس ۲۰۰ (تیبا، ساینا و تیبا دوگانه سوز)، نیسان وانت تک سوز و دوگانه سوز با موعد تحویل ۳۰ روزه عرضه خواهد شد.

وی افزود: تحویل خودروهای مشتریانی که در طرح فروش فوری اسفندماه سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند، در حال پایان است و سایپا در این زمینه توانست در موعد مقرر تمام خودروهایی را که با موعد تحویل ۳۰ روزه به فروش رسانده بود، به خریداران تحویل دهد.

در این طرح فروش برای تیبا دوگانه سوز قیمت ۴۵ میلیون و ۵۴۳ هزار تومان، تیبا  اس ایکس ۴۲ میلیون  و ۴۳ هزار تومان، پراید( ۱۳۱ ) ۳۷ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان، سایپا (۱۵۱) ۴۰ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان، ساینا ۵۳ میلیون و ۲۴۳ هزار تومان، وانت نیسان تک سوز ۶۷ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و وانت نیسان دوگانه سوز ۶۹ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان تعیین شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.