مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: انتخاب فرمانداران برای شهرستان‌هایی که سرپرست دارند، اولویت استانداری است.

تعیین تکلیف فرمانداری‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند
به گزارش قدس آنلاین، احمد قربانی مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری خراسان رضوی در بردسکن گفت: تاکنون هیچ حکمی برای پست فرمانداری بردسکن و دیگر شهرستان‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود از سوی وزارت کشور صادر نشده است، اما اولویت استانداری، انتخاب فرماندار برای شهرستان‌هایی که سرپرست دارند می‌باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس در پایان امسال به دنبال انتخاب گزینه‌هایی برای شهرستان‌هایی که فرمانداری آن‌ها با سرپرست اداره می‌شود می‌باشیم و بزودی فرمانداران این شهرستان‌ها مشخص می‌شوند.
مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری خراسان رضوی گفت: تنها بخشی که به شهرستان ارتقاء پیدا کرده است، صالح آباد می‌باشد که در اواخر سال قبل سرپرست فرمانداری آن مشخص شد و تاکنون در خراسان رضوی بخشی که به شهرستان ارتقاء کرده باشد رسما اعلام نشده است.
قربانی با بیان اینکه خراسان رضوی به لحاظ داشتن مدیران سیاسی در جایگاه اول کشور قرار دارد، افزود: خراسان رضوی ۲۹ فرماندار، ۷۱ بخشدار و ۵۸ معاون فرماندار دارد که این افراد جز مدیران سیاسی محسوب می‌شوند.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.