مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی با تشکیل پویش و جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی به یاری سیل زدگان کشور شتافتند.

هنرمندان خراسان رضوی پیشگام در کمک های مادی و معنوی به سیل زدگان
به گزارش قدس آنلاین، جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم راه اندازی  پویش جلب همکاری  اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی در جمع خبرنگاران  گفت: با توجه به بروز سیل های اخیر  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، پویشی را به منظور ایجاد فضایی برای همکاری اصحاب فرهنگ و هنر و با جلب کمک های مردمی و فرهنگ سازی در این زمینه راه اندازی کند.
 
وی تصریح کرد: تاکنون کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی و ادارات تابعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های این استان فعالیتهای خوبی را برای کمک رسانی به سیل زدگان انجام داده اند که به طور مشخص اجرای تئاتر صحنه ای در  سبزوار یکی از آنهاست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تقویت روحیه آسیب دیدگان ناشی از سیل است  و در مکاتبه ای که با مسئولان گلستان انجام شده و این نهاد آمادگی خود را برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در آن استان را اعلام کرد.

مروارید افزود: اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی آمادگی دارند در برنامه های هنری و فرهنگی حضور یافته و امید به زندگی و نشاط اجتماعی را در بین خانواده های سیل زده افزایش دهند.

وی تصریح کرد : ارسال کمکهای نقدی و غیرنقدی کانون های فرهنگی و هنری مساجد  اجرای برنامه های فرهنگی بسیج رسانه و اختصاص بخشی از عواید مادی کتابفروشی ها و موسسات فرهنگی و هنری استان به سیل زدگان را از کمکهای این قشر به آسیب دیدگان ناشی از سیل برشمرد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.