قزوین_ محمد کشاورز گفت: پویش مردمی «کمک نقدی اصحاب رسانه به سیل‌زدگان» در قالب گروه جهادی شهدای رسانه آغاز شده و در کنار سایر هموطنان به جمع‌آوری کمک‌های نقدی هموطنان برای بازسازی مناطق سیل‌زده و تهیۀ مایحتاج سیل‌زدگان کرده است.

مشارکت اصحاب رسانه قزوین در کمک نقدی به سیل‌زدگان

محمدکشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: باتوجه به اینکه پویش کمک نقدی اصحاب رسانه به سیل زدگان در کشور راه اندازی شده است،  اصحاب رسانه استان قزوین نیز به این پویش می پیوندند.

وی با بیان اینکه در این پویش هر یک از اصحاب رسانه یک روز از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان کشور هدیه خواهند کردند تا در کنار اصحاب رسانه سراسر کشور در این کار بزرگ و خیر سهیم باشند، افزود: پویش مردمی «کمک نقدی اصحاب رسانه به سیل‌زدگان» در قالب گروه جهادی شهدای رسانه آغاز شده و در کنار سایر هم‌وطنان به جمع‌آوری کمک‌های نقدی هم‌وطنان برای بازسازی مناطق سیل‌زده و تهیه مایحتاج سیل‌زدگان کرده است.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: این پویش در قالب گروه جهادی شهدای رسانه فعالیت می‌کند و گروه جهادی شهدای رسانه علاوه بر راه‌اندازی این پویش، با ثبت‌نام از داوطلبان حضور در مناطق سیل‌زده، آمادگی ساماندهی اصحاب رسانه برای حضور و کمک رسانی در این مناطق را به عهده گرفته است.

کشاورز اضافه کرد: شماره حساب ۱۸۱۳۷۵۸۶۰۶۰۶۲۰۲۹۹ نزد بانک انصار و  شمار کارت  ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۷۰۴۴۸۸۹به نام گروه جهادی شهدای رسانه برای علاقمندان در نظرگرفته شده است که علاقمندان می توانند در صورت تمایل و سهمی شدن در این کار خیر، کمک های خود را به حساب های یاد شده پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: این پویش می تواند همدلی با سیل زدگان کشور را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.