امام جمعه مشهدمقدس گفت: باید در مسیر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، از نیروی جوانی در کنار خصلت جهادگری بهره گرفت.

 جوان‌گرایی و فعالیت جهادی زمینه‌ساز تحقق اهداف گام دوم انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین،   آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: فعالیت‌های گام دوم انقلاب زمینه‌ساز بروز ظهور امام زمان (عج) است؛  این زمینه‌سازی در سایه فراگیری انقلاب تحقق پیدا می‌کند و اگر ما در زمینه فراگیرسازی انقلاب در جهان موفق نشویم گام دوم در زمینه حضور حضرت را برنداشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به جوانگرایی و جهاد اشاره دارند؛  حرکت جهادی حرکتی است که ماهیت جهادی داشته باشد و هیچ محدودیتی برای آن وجود نداشته باشد.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: هدف و ماهیت اصلی گام دوم انقلاب این است که ما را به نقطه شکست ناپذیری برساند و از سوی دیگر زمینه‌ساز ظهور مدار مطلق الهی باشد.

وی خاطرنشان کرد: پس از مرحله پیروزی انقلاب، نوبت به مرحله فراگیرسازی آن می‌رسد و شاید امروز رسالت ما در فراگیرسازی انقلاب در چله دوم انقلاب اسلامی سخت‌تر از رسالت پیروزی برای انقلاب اسلامی و استقرار آن باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: باید با همان قدرت و قوتی که در عرصه پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی قدم برداشتیم با همان قوا در عرصه فراگیرسازی انقلاب نیز قدم برداریم و اگر این مسئله محقق نشود در حقیقت در زمینه فرگیرسازی انقلاب اسلامی نیز قدمی برنداشته‌ایم.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: امروز مقاومتی که در نظام اسلامی شکل گرفته مثال زدنی است و این مقاومت محصول فرآیندی است که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دوران اولیه استقرار انقلاب در جریان دفاع مقدس و همچنین مقابله با جریان‌های الحادی و فرصت طلب به دست آمده است.

وی افزود: امروز راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات با تاسی به فرامین مقام معظم رهبری، حرکت‌های جهادی است که در آن تمام امور نفسانی کنار گذاشته شود و قوا و نیرو در مسیر الهی تنظیم شده و حرکت می‌کند و در این مسیر از فدا کردن جان و مال خود ابا ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در کنار روحیه جهادگری، جوان‌گرایی نیز مورد تاکید است زیرا جوانان دارای قوه ابتکار و نشاط هستند و با تاکید بر این عناصر می‌توان در مسیر تحقق اهداف گام دوم انقلاب قدم برداشت.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.