قزوین_ مراسم چهلمین روز خاکسپاری اولین شهید مدافع حرم استان قزوین، سردار جانباز شهید حمید محمدرضایی برگزار می‌شود.

مراسم چهلمین روز خاکسپاری نخستین شهید مدافع حرم قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، چهلمین روز خاکسپاری اولین شهید مدافع حرم استان قزوین، سردار جانباز شهید حمید محمدرضایی و یادبود برادر جانبازش سردار شهید علی محمدرضایی در استان قزوین برگزار می‌شود.

در این مراسم، مسؤولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور خواهند داشت و این مراسم در روز پنجشنبه مصادف با ۲۹ فروردین ماه در ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مسجد جامع شهر شال برگزار می شود.

سخنران ویژه این مراسم سردار فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

یادآور می شود، شهید حمید محمدرضایی در یکم مهر ماه سال ۱۳۵۰، در شهر شال از توابع استان قزوین به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۸ ازدواج کرد و این شهید، ضمن حضور در عملیات‌های مختلف در طول دفاع مقدس، شهریور سال ۱۳۹۰ برای مقابله با گروک تروریستی پژاک به مناطق غربی اعزام شد.

شهید حمید محمدرضایی با آغاز بحران سوریه در سال ۱۳۹۱ به عنوان مستشار نظامی و مدافع حرم عازم سوریه شده و در سال ۱۳۹۳ با سمت مسوول عملیات تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین و با درجه سرهنگ تمامی بازنشسته شد.

این سردار شهید دوباره در سال ۱۳۹۴ و داوطلبانه عازم سوریه شده و سرانجام ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ در درگیری با تکفیری‌های داعش در سوریه مفقودالاثر شد و پیکر مطهرش بعد از گذشت ۴ سال، در اسفندماه سال گذشته بر روی دستان شهید پرور و انقلابی مردم قزوین تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.