۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 652467

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ازصبح دیروز دوشنبه 26 فروردین ماه تا کنون 14 راه روستایی و دو جاده فرعی که بر اثر سیلابهای اخیر بسته شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

16 راه بسته شده در خراسان رضوی بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین ؛ ابراهیم نصری روز سه شنبه  افزود: راههای فرعی بردسکن - شهر آباد در حوزه شهرستان بردسکن و جاده نیشابور- کاشمر که در هر دو شهرستان نیشابور و کاشمر بسته شده بود هم اکنون بازگشایی شده است.

وی ادامه داد: راه 14 روستا در شهرستانهای کلات، بجستان، گناباد، تربت جام و فریمان نیز بازگشایی شد که در این میان شهرستان کلات بیشترین سهم بازگشایی راه را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر36 راه روستایی استان بر اثر سیل و روان آب بسته است که از این بین شهرستانهای کلات با 9 و فریمان با چهار راه روستایی مسدود بیشترین سهم را دارا هستند.
نصری افزود: دیگر راههای روستایی نیز در شهرستانهای درگز، سبزوار، فریمان، سرخس، تایباد، گناباد، کاشمر، جوین و بردسکن بسته است.
وی ادامه داد: راههای فرعی بردسکن - درونه در شهرستان بردسکن، رباط سنگ - کدکن در تربت حیدریه و کلات - درگز در محدوده شهرستان کلات هم دچار سیلاب و آبگرفتگی شده و بسته است.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بارش پراکنده باران در راههای شهرستان بجستان گزارش شده است و تردد در سایر محورهای ارتباطی استان بدون بارش و لغزندگی در جریان است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی سامانه بارشی که از شنبه گذشته موجب بارشهای سیل آسا در این استان شد تا عصر امروز از خراسان رضوی خارج می شود.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.