مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی به لحاظ داشتن مدیران سیاسی در جایگاه اول کشور قرار دارد.

خراسان رضوی بیشترین مدیران سیاسی کشور را دارد

به گزارش قدس آنلاین ؛ احمد قربانی گفت: استان خراسان‌رضوی 29 فرماندار، 71 بخشدار و 58 معاون فرماندار دارد که این افراد جز مدیران سیاسی محسوب می‌شوند.

وی در رابطه با تعیین تکلیف فرمانداری هایی که با سرپرست اداره می شوند،گفت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس در پایان امسال به دنبال انتخاب گزینه هایی برای شهرستان هایی که فرمانداری آنها با سرپرست اداره می‌شود خواهیم بود و بزودی فرمانداران این شهرستان ها مشخص می‌شوند.

وی اظهار داشت: تاکنون هیچ حکمی برای پست فرمانداری بردسکن و دیگر شهرستان‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود از سوی وزارت کشور صادر نشده اما اولویت استانداری با انتخاب فرمانداران برای شهرستان‌هایی که سرپرست دارند، خواهد بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: تنها بخشی که به شهرستان ارتقاء پیدا کرده  صالح آباد است که در اواخر سال قبل سرپرست فرمانداری آن مشخص شد و تاکنون در خراسان رضوی بخشی که به شهرستان ارتقاء کرده باشد رسما اعلام نشده است.

ایلنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.