معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هنرمندان این استان برای ایجاد نشاط و تقویت روحیه سیل زدگان استان گلستان در این استان برنامه های هنری اجرا می کنند.

هنرمندان خراسانی برای سیل زدگان گلستان برنامه اجرا می کنند

به گزارش قدس آنلاین ؛ محمد رضا محمدی روز سه شنبه افزود: این برنامه ها شامل اجرای تئاترهای خیابانی شاد، موسیقی مقامی و سنتی، نمایشهای عروسکی و برنامه هایی از این دست است تا به ساکنان آن منطقه برای بازسازی آنچه از دست داده اند روحیه داده شود.

وی اضافه کرد: از آنجا که وزارت کشور خراسان رضوی را به عنوان تنها استان معین استان سیل زده گلستان انتخاب کرد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با همتای خود در آن استان مکاتبه ای انجام داد و برای انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری در آن منطقه اعلام آمادگی کرد که طرف مقابل نیز این مهم را پذیرفت.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این راستا ایستگاه جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی جامعه فرهنگ و هنر خراسان رضوی به سیل زدگان نیز در مجتمع فرهنگی – هنری امام رضا (ع) راه اندازی شده و آماده گردآوری کمکهاست.
همزمان با ایام نوروز سال 1398 بارش شدید باران در استانهای شمالی و غربی کشور به ویژه استانهای گلستان، مازندران، فارس، لرستان، کرمانشاه و خوزستان موجب جاری شدن سیل و بر جای گذاشتن خسارتهای فراوان شد.
ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.