خراسان شمالی- محمد ناطقی گفت: همراهی و صمیمیت مدیرعامل و تلاشگری همه ی اجزای هلال احمر خراسان شمالی قابل تقدیر است.

جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ محمد ناطقی مدیرکل هسته گزینش جمعیت هلال احمر کشور در دومین جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در سال جاری که با محوریت گزارش اقدامات صورت گرفته در طرح نوروز و تکریم و معارفه مسئول جدید گزینش جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، اظهار داشت: گزینش جزو جدایی ناپذیر زندگی های ماست در همه حال در حال انتخاب و گزینش هستیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال نخستین گزینشگر عالم است گفت: تمایزی بین اولیای الهی و مردم نشان از اهمیت انتخاب ها و گزینش دارد لذا اگر بخوایم نظامی منسجم و کارآمد داشته باشیم باید به این موضوع اهمیت ویژه ای دهیم.

تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل

مدیرکل هسته گزینش جمعیت هلال احمر کشور همچنین از تلاش های نجات مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تقدیر کرد و گفت: همراهی و صمیمیت مدیرعامل و تلاشگری همه اجزای هلال احمر خراسان شمالی کاملا مشهود است، به خاطر این سرزندگی و پویایی باید از همه شما به ویژه مدیرعامل محترم تقدیر و تشکر کنم.

محسن نجات مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز از تلاش های انجام شده در بخش گزینش تقدیر و تشکر کرد و گفت: حساسیت بخش گزینش بر هیچکس پوشیده نیست و احادیث و سخنان بسیاری در این باره وجود دارد.

وی افزود: نقش گزینش کننده به عنوان فردی که در فرآیند منابع انسانی تاثیر گذار است بر هیچکس پوشیده نیست و ما نیز قطعا به آن واقف هستیم.

حجت الاسلام رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان نیز به اهمیت و پرزحمت بودن امر گزینش اشاره کرد و سلامت اداری را منوط به جدیت در این کار دانست.

گفتنی است در پایان از زحمات سید جواد رضوی مسئول پیشین واحد گزینش تقدیر و علی اصغر مهنانی به عنوان مسئول واحد گزینش جمعیت هلال احمر خراسان شمالی معرفی شد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.